Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voor de mensen onder ons die een Creative X-fi kaart hebben en vista 32 bit draaien hebben ze een leuke softmod gemaakt... zie hier: http://forums.creative.com/creativelabs/board/message?board.id=Vista&message.id=9273

 

Het werkt echt onder vista met alle extra's...zelfs de externe unit van de x-fi Elite pro(een kennis van mij was testpersoon want die kaart is me iets te prijzig)....morgen krijg ik mijn nieuwe x-fi binnen en ga die ook meteen uitproberen...De x-fi extreme music...Is niet van creative zelf dus pas op met je systeem(maak eerst backup van je windows)..Let op is een ISO dus een hele cd van 660 mb...kijk maar verderop in dat forum(helaas engels) staan veel linken voor het verkrijgen van die iso... hier een link die 15-03-2007 om 2:28 nog werkte http://www.carnageservers.net/creative_sbxfi_youppax2007.zip

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...