Jump to content

Hoe doen die taq's dat toch?

Guest

Recommended Posts

Dacht ik net dat ik de materie enigzins begon door te krijgen, gooien de spaanse jongens roet in m'n soep!!<BR>Wat hebben ze daar nu uitgespookt? Ik had op 000C de goeie keys gezet voor januari, de rest op 0 gezet, dus geen autoupdate meer en toch krijgen ze het voor mekaar om m'n Taq's op zwart te zetten! <BR>Hoe doen ze dat!!!<BR>Ik heb ondertussen wel weer een paar werkende files gevonden, maar daarin staat alles net zo als in m'n eigen files, hier word ik dus niks wijzer van!<BR>Terwijl Ray in het "nieuws- en info" forum beweert dat ze op een heel andere 0D-Key zijn overgegaan, maar waarom werken die anderen dan nog wel?<BR>Gebeurt er mischien toch meer in de 16F84 dan ik in de gaten heb? (Heb trouwens losse ic's op crdje).<BR>Welke techneut heeft verheldering?<P>Groetn Swieberd.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.