Memphisflash Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 Omdat ik vind dat het ontbreken van de "ouderwetse" bestandsmodus in Enigma2 een vervelende tekortkoming is, heb ik Dreammultimedia een berichtje gestuurd. Ik heb gevraagd of ze het voornemen hebben om deze in de toekomst in Enigma2 te bouwen. Het antwoord was : Hello, at the Moment not, but i forward your Wishes to our Developer possible that they will implement that! -- Sollten Sie noch weitere Fragen haben so können Sie sich gerne direkt an mich wenden If you have more Questions feel free to Contact me Mit freundlichem Gruß, Best Regards Michael Schöller Dreambox Support Ik vind het gewoon niet handig om met Mediaplayer door mijn mediabestanden te browsen. Het afspelen met deze player vind ik ook 3x niks, je moet iedere keer de player verbergen en je kan niet naar een ander bestand zappen zonder dat dat irritante menu weer verschijnt. Als je werkt met de "video"knop verschijnen alleen maar de bestanden in de movies-map en niet de sub-directories. Als ik zo een beetje rondneus op het board zijn er toch wel meer die dit vinden dus misschien de moeite waard eens wat meer verzoekjes naar duitsland te sturen: support@dream-multimedia-tv.de Memphisflash
Hannibal2206 Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Helemaal mee eens; ik heb zojuist ook een zelfde mailtje gestuurd naar Dream-multimedia. DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55 There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen