Gast Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Ik dacht gisteren even de nieuwe lijst van Joske op de 7025 te plaatsen. Hiervoor gebruik ik de dreamboxedit van Llamaware de laatste versie. Echter heb sinds die tijd geen goede lijst meer, hoewel dreamboxedit aangeeft dat de transfer geslaagd is. Later geprobeerd met de settingslijst van 123pet (die ik normaal altijd gebruik) zelfde effect, wederom geen gegevens onder de favorieten. Ik doe vast iets niet goed of zie iets over het hoofd, maar kan zelf niet meer bedenken wat het zou moeten zijn. Iemand die mij verder kan helpen?
JBnl Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Gebruik het programma dreamset maar eens. http://mmedit9800.tripod.com/cgi-bin/index.pl groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Hoi, heb het programma gedownload, echter deze geeft na "write" aan dat transfer welliswaar is geslaagd, maar met alle errors (o.a ->/var/tuxbox/config/enigma/bouquet), kortom er zit ergens iets fout maar ik weet niet wat.
Gast Geplaatst: 18 maart 2007 Geplaatst: 18 maart 2007 JBnl, het is mij uiteindelijk wel gelukt met dreamset. Had in de setup, bij firmware niet de juiste dreambox gekozen. Alles werkt weer, bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen