Ga naar inhoud


[all] Update Dreambox settings 18/03/07


pet123

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
@pet...

Ik kan nergens meer de wijzigingen zien... die zaten er vroeger altijd bij. Zou je ongeveer een indicatie van de wijzigingen kunnen geven???


Ik heb de lijst in zijn geheel opnieuw opgebouwd. Vanaf een volgende update kan ik weer melden wat er nieuw is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, heb de settings gebruikt op een 7025, geen probleem,tenminste: sinds gisteren heb ik geen ontvangst meer op mijn beide Belgen en Hallmark, wel EPG, maar beeld blijft op zwart. (heb sinds een paar dagen CCcam 1.7.0 geinstalleerd, de eerste dagen deden deze zenders het wel, lijkt me dat dit toch niet het probleem kan zijn) Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,heb ik geprobeerd echter zonder resultaat. echter (nu ga ik iets off-topic) had ik problemen met canaldigitaal, bij het nemen van film 1 hadden ze gelijk tele2voetbal en action now meegegeven en mij daarvoor laten betalen. Brief gestuurd en krijg schrijven terug dat de oude situatie wordt hersteld, maar het zal toch niet zo zijn dat het stelletje tele2 voetbal (doet het nogsteeds) laat staan en de beide belgen verwijderen. Hoewel je van CD alles kan verwachten gaat dit mij toch wel wat ver, hou het vooralsnog op iets technisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...