Unetwork Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Zoals de titel al zegt dit is een te gek image voor mij en werkt voor me zeer stabiel. Maar wat ik ook probeer om de tuxwetter NL met steden Europa, Macedonia staat daar ook bij, ik kan ik niet vinden. Als ik handmatig dit in de tmp zet krijg ik een error dat dit niet voor Nabilo is. Iemand? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
atcowa Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Alle bestanden van New Tuxwetter 260 handmatig in de juiste dirs plaatsen en de juiste rechten, dat werkt hier prima....
Unetwork Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Heb je die liggen? evntueel als bijlage? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Laat maar al gevonden maar niet werkend ook na 755 rechten Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
atcowa Geplaatst: 20 maart 2007 Geplaatst: 20 maart 2007 Citaat: Laat maar al gevonden maar niet werkend ook na 755 rechten Heb je wel de dir tuxwet aangemaakt?, die komt in de var/bin, dus je moet hebben var/bin/tuxwet. O-ja ik heb het wel over de dm7000.
Unetwork Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Geplaatst: 20 maart 2007 Ja ook aangemaakt. Dit in /usr/bin/ En draai met een 7020. Jammer wat ik ook probeer krijg hem niet draaien en om alleen maar voor deze plugin een andere image te nemen? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Geplaatst: 20 maart 2007 Hallo heeft iemand de Pli tuxwetter NL liggen of een link voor download? Het gaat me om de versie die ALLE steden in Europa heeft zoals Macedonie Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Geplaatst: 20 maart 2007 Niemand die de tuxwetter NL heeft? (zoals de Pli versie) Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen