Ga naar inhoud

[all] hoe vlc mediaplayer instellen om streams te kunnen kijken ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemant hoe ik de vlc media player moet instellen om via de stram te kunnen kijken?

Geplaatst:
Citaat:
weet iemant hoe ik de vlc media player moet instellen om via de stram te kunnen kijken?

Welke browser gebruik je? indien je firefox gebruikt zou je de plugin van de vlc player kunnen kopieeren en plakken in de plugin directory van je firefox

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Doe de volgende keer iets meer gegevens wat voor box etc is iets makkelijker.

Maargoed als je vlc al geinstalleerd hebt deze even deinstalleren en dan vlc overnieuw installeren en tijdens installeren even de axtive-x plugin aanvinken.

verders hoef je niks meer te doen en kun je vanuit firefox of i.e explorer in de web interface http://ipadres.van.je.dreambox intikken dan op button webxtv klikken en zie daar

dit geld voor de 7000/7020 voor de 7025 geld dit gedeeltelijk .

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Ik heb ook een probleem met VLC. Werkte perfect onder XP met mijn DB7000 Pli Garnet, maar nu vista 64 geinstalleerd en VLC uiteraard. Resultaat wel geluid geen beeld alles zwart! Iemand een oplossing...

Geplaatst:

Ja deze codecs had ik geinstalleerd dus dit is niet het probleem. Windows XP werkt ook gewoon alleen bij vista geen beeld!!!

Geplaatst:
Citaat:
Ja deze codecs had ik geinstalleerd dus dit is niet het probleem. Windows XP werkt ook gewoon alleen bij vista geen beeld!!!

Hier inderdaad hetzelfde probleem met vista ultimate. Alleen zwart beeld, wel geluid. Ook de codecs geinstalleerd, geen resultaat. Ook laatste (Ati) drivers geinstalleerd , geen resultaat. Iemand die dit uberhaupt wel werkend heeft onder vista??
Eggie.
Geplaatst:

Ja ik heb het gevonden.

VLC player Preference Video Uitvoermodules geavanceerde opties aanvinken vervolgens kiezen voor bv OpenGL video uitvoer vervolgens opslaan en opnieuw starten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen