Ga naar inhoud


seca ontvanger


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen met een paar dingen. Ik heb een seca ontvanger en wil graag zonder te betalen, canal+ ontvangen. Hoe doe ik dit. Wat heb ik allemaal nodig als ik zelf een smartcard wil programmeren enz. Ik zie allemaal termen, zoals goldcart enz, maar weet niet wat wat is. Wie kan mij even helder uitleggen wat ik nodig heb en hoe alles werkt. Bestaat er ook een smartcard met een autoupdate??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees eens de faqs door en download de starterspakketen van zowel irdeto als seca eens dan kom je al een heel eind.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de faq's staat helemaal niks en het startpakket voor seca en irdeto had ik al gedownload, maar daar staan nog steeds termen in die ik niet snap. Heeft niet iemand een document waar precies in staat hoe en wat. Ik ben een beginner maar vind het allemaal toch nog wel wat moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of lees eerst het hele board eens een beetje aandachtig door en kom er achter wat de termen zijn in deze HOBBY.<P>Sorry hoor maar mensen die hier openlijk praten over ik wil een betaaltvprovider ontvangen zonder te betalen zijn dus inderdaad echt hier aan het verkeerde digitale adres.<P>Satshow heeft je een paar tipjes gegeven hoe je een aanvang kunt maken met deze hobby en met deze tips zijn tientallen newbies na wat speurwerk op het goede spoor geholpen dus als je echt interesse heb in onze hobby moet dat jou zeker ook wel lukken.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...