Ga naar inhoud


[7025] Kabel en Sat.


huig

Aanbevolen berichten

Is het ook mogelijk om met een satblikje en met een kabelblikje tegelijk te kijken of moet je de dreambox anders instellen om via de kabel te kijken.

Ik heb namelijk 2 satblikjes erin en kan dus niet testen, en via de zoekfunctie vind ik er ook niets over.

 

Huig

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb het wel eens de kabeltuner en de sattuner er tegelijkertijd in gehad. Naar 2 zenders tegelijker tijd kijken heb ik nooit gedaan. Ik kon wel switchen tussen de 2 tuners. Het duurt echter wel even voordat hij van tuner 1 naar 2 gaat en visa versa. Niet alle irdeto2 kaarten van Casema zijn echter geschikt.

 

groet,

 

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde ook niet dat ik tegelijk naar de zenders wil kijken maar dat in ieder geval niet de dreambox helemaal moet aanpassen voordat ik een kabelzender ga kijken en natuurlijk vice versa.

 

Maar aan de antwoorden te zien gaat dat dus lukken.

 

Bedankt voor de info

 

Huig

Link naar reactie
Delen op andere sites

<citaat> Is het ook mogelijk om met een satblikje en met een kabelblikje tegelijk te kijken of moet je de dreambox anders instellen om via de kabel te kijken.

Ik heb namelijk 2 satblikjes erin en kan dus niet testen, en via de zoekfunctie vind ik er ook niets over.</citaat>

Dat gaat prima, ik heb hier het @home gebeuren op tuner A zitten.

Op tuner B heb ik het sat gebeuren.

Als ik het @ home gebeuren op heb staan, kan ik via bijv de webif op de pc naar alle zenders van de sat of @home kijken, mits deze onder de zelfde emu draaien en van codes zijn voorzien.

met weer een andere pc kijk ik vervolgens naar weer ander zenders binnen de sat/@home constructie

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...