Ga naar inhoud


Waarmee kan ik mijn Yokam prog vervangen?


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik een goldcard prog lukt dat alleen met de Yokam pic.hex. (Verified OK)<BR>Probeer ik satturk of Secee040_ME.hex dan krijg ik steeds een rij "Verification errors" (adress-buffer-chip).<BR>Ik wil Taquila updaten maar de Idents in Yokam komen niet overeen met die op freeseka staan, dus weet ik even niet wat ik moet veranderen.<BR>Wie weet hoe dit probleempje is op te lossen?<BR>TNX.<P>Gold140<BR>Aston1.03<BR>AD3000IP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo ecocor,<BR>Wat betreft die verification errors:<BR>Kijk eens op je EEprom.Als je een eeprom<BR>24c16 hebt met vervolgcode b.v.24c16-3P<BR>kan dit ook deze errors geven.<BR>Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB FREAK bedankt voor je info maar het ging hier om een goldcard probleempje.<P>IQ ik gebruik een goldcard 1.40 pic programmer software van Techtronics. De programmer (gold V1.0) is er een zoals in Satellite wordt aangeboden voor 180 piek (merk ??).<BR>Deze combinatie werkt prima met de Yokam pic.hex.<P>Nu heb ik ICprog 1.03 van het board gedownload maar nu weet ik niet welke hardware instelling hoort bij mijn programmer, is het een JDM?<BR>Weet iemand de juiste combinatie programmer en software waarmee ik satturk of secee040_ME.hex kan programeren en editen?<BR>TNX.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...