Jump to content

Waarmee kan ik mijn Yokam prog vervangen?

Guest

Recommended Posts

Als ik een goldcard prog lukt dat alleen met de Yokam pic.hex. (Verified OK)<BR>Probeer ik satturk of Secee040_ME.hex dan krijg ik steeds een rij "Verification errors" (adress-buffer-chip).<BR>Ik wil Taquila updaten maar de Idents in Yokam komen niet overeen met die op freeseka staan, dus weet ik even niet wat ik moet veranderen.<BR>Wie weet hoe dit probleempje is op te lossen?<BR>TNX.<P>Gold140<BR>Aston1.03<BR>AD3000IP

Hallo ecocor,<BR>Wat betreft die verification errors:<BR>Kijk eens op je EEprom.Als je een eeprom<BR>24c16 hebt met vervolgcode b.v.24c16-3P<BR>kan dit ook deze errors geven.<BR>Succes.

DVB FREAK bedankt voor je info maar het ging hier om een goldcard probleempje.<P>IQ ik gebruik een goldcard 1.40 pic programmer software van Techtronics. De programmer (gold V1.0) is er een zoals in Satellite wordt aangeboden voor 180 piek (merk ??).<BR>Deze combinatie werkt prima met de Yokam pic.hex.<P>Nu heb ik ICprog 1.03 van het board gedownload maar nu weet ik niet welke hardware instelling hoort bij mijn programmer, is het een JDM?<BR>Weet iemand de juiste combinatie programmer en software waarmee ik satturk of secee040_ME.hex kan programeren en editen?<BR>TNX.<BR>

YES!!<BR>Het is me gelukt.<P>En uiteindelijk de satturk files er toch in weten te proggen, ik bleek de verkeerde eeprom.hex te gebruiken.<BR>vy'73 --> 2001<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.