Ga naar inhoud


(7000) DB problemen met afspelen MPEG files


jamon

Aanbevolen berichten

Systeem DB 7000 met PLI Garnet + NSLU2 + externe HD.

Sinds kort heb ik problemen met het afspelen van opgenomen videos (MPEG formaat) van de externe schijf. Dreambox blijft regelmatig hangen. Het afspelen van opnames gemaakt met dreambox van de TV via dezelfde schijf werkt wel goed.

wie heeft een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Systeem DB 7000 met PLI Garnet + NSLU2 + externe HD.
Sinds kort heb ik problemen met het afspelen van opgenomen videos (MPEG formaat) van de externe schijf. Dreambox blijft regelmatig hangen. Het afspelen van opnames gemaakt met dreambox van de TV via dezelfde schijf werkt wel goed.
wie heeft een idee?

Dat is een bug in PLi Garnet die alleen voorkomt bij MPEG die ook nog eens via een externe mount gaan. Dat is hier ook 't geval. Helaas is er nu niks aan te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb precies het zelfde.. zelfde configuratie als topic starter.

mijn oude rattelende 40 gb hardisk vervangen door een NSLU2 en usb harddisk.

 

MPEG files met iets lagere bitrate werken wel prima.. maar als ze rond de 5000 komen blijft het beeld om de vijf seconden stil staan.

 

Opnemen en timeshifting mp3 afspelen en foto's bekijken is allemaal geen probeem, diverse settings voor de mount geprobeerd, echter dit mag allemaal niet baten. (wellicht dan toch ander image gebruiken of oude flubber)

VU+DUO OpenPli

DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...