Ga naar inhoud


[TF alg] 3PG Tap wie heeft hier goede ervaringen mee - nieuwe versie V1.10


reptovis

Aanbevolen berichten

Je kunt op 2 manieren je PG binnenhalen

 

1 via MHW, of scannen van zender-EPG

 

2 via 7-dagen EPG, zie topic over dit onderwerp, met behulp van tgd's die je zelf kunt laten genereren of kant en klaar kunt downloaden (zie site Henk)

 

Ik gebruik zelf de 7-dagen epg

 

Ik weet wel dat je beide kanalen bijv. op een 5000 (bij dubbele tuner) gelijk moet zetten in dit geval, als je een enkele tuner hebt dan ok, maar je moet ook een 3pg zender selecteren waarnaar je niet kijkt bijv. zendernummer x die je hernoemt naar 3pg

 

Dan kun je in het menu kiezen om op een bepaalde tijd bijv. 7.00 de tuner de kanalen te laten scannen. Ze worden dan opgenomen in 3PG, je kunt het ook op laten slaan. Zie daarvoor de handleiding die helaas alleen nog in het Duits is.

 

Je kunt ook op het Duitse forum kijken van 3PG waar allerlei moeilijkheden/mogelijkheden worden besproken.

 

http://www.topfield-europe.com/forum/forumdisplay.php?f=67

 

Ik hoop dat het lukt anders hoor ik het wel

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is weer een nieuwe versie met enkele kleine veranderingen waaronder fixes van bugs. V1.14 (zie bijlage)

 

V1.14 - 28.06.2007

- Bugfix Timerliste: Bei der Einstellung "Sendernamen" wird die Endzeit nicht mehr angezeigt

- Bugfix Grid:

Zeitintervall wird nicht auf 150 Minuten zurückgestellt

Auf Sender ohne EPG umschalten funktionierte nicht

Cursor-Tasten können jetzt auch nach dem Aufruf der erweiterten Infos mit "i" verwendet werden

- Bugfix für Batch-Mode

 

Reptovis

1386140-3PGV1.14.zip

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hetzelde ervaren volgens mij is 3PG van alle zenders de EPG aan het ophalen. Als je ALLE zenders hebt geselekteert gaat dat even duren en moet de TP van zender gaan wisselen om e.a. mogelijk te maken. Er is ook een optie om EPG data in de vorm van tpd files te gebruiken ( zie hierover de onderwerpen over de 7daagse EPG )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Er is weer een nieuwe versie van 3PG V1.15

 

changelog:

 

3PG v1.15

 

* Bugfix Batch-Mode: 3PG wurde nach dem EPG-Scan nicht beendet

* EPG-Scan: Beim Duo-Recorder wurde (wegen Klimakatastrophe ) die Aufnahmedauer von 2 Min. auf 1 Min. reduziert.

Der Scan dauert jetzt nur noch ca. 40 Sekunden pro Transponder. (=50% weniger CO2 )

* Ein experimenteller EPG-Recorder für die puristischen Durchschleifer mit nur einem Kabel zum LNB.

Einstellungsmenü: 4. EPG Recorder = Exp

Die Aufnahmedauer kann mit dem Menüpunkt "6. Scan-Zeit pro Transponder" auf 60 Sekunden eingestellt werden.

 

voor download zie bijlage

 

reptovis

1395807-3PGV1.15.zip

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...