Ga naar inhoud


Philips-DST5816 + verdwenen Taquila


Philips

Aanbevolen berichten

Hallo <BR>eerst veel lezen op deze site.. om iets te leren,er staat genoeg. Dit heb ik dan ook gedaan. Maar toch mis ik wat basis begrippen. Ik heb een Gold140 en een Piccard1 v1.1. De hex (of omgezette Bin file) laad je via de eeproms tab (was 24c16.hex) is dit nu de loader of de echte key file? En in de keyfile moet toch ook een stukje tekst staan. Nu met Secanixeditor kan ik 24c16.hex zie ik geen tekst..<BR>En hoort de 16F84.hexe (of is dit de loader) file bij de phlips receiver...? dit zou betekenen dat deze file nooit veranderd... of wordt juist de combinatie van deze twee files gebruikt om het de uitzendingen te coderen..?<BR>Meer info hierover zou misschien iets zijn voor het startpakket.. overigen met die info kon ik in nov wel vooruit. Maar nu is er blijkbaar iets extra veranderd.<BR>Alvast bedankt voor de hulp.. <BR> <BR> <P>------------------<BR>

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkend setje voor de 5816 verstuurd maar je kunt natuurlijk ook met byv picbinedit zelf proberen de files werkend te krijgen door verschillende combinaties te maken van files.<BR>Hier een beetje stelen daar een beetje lenen en voila zie daar beeld.<P>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...