Ga naar inhoud


[all/niet 7025] PLi® Helenite Images Suite 20070417 Rev.2696


hemertje

Aanbevolen berichten

@pieterg

 

Kan het zijn dat ik nu weer tegen hetzelfde bekende EPG issue aan loop maar dan op een andere wijze geuit?

Als ik nu (28/4 23:30) de EPG van NET5 op vraag zie ik:

 

Code:
 28.04. - 23:20  (110 min)BeeperGenre: n/aAmerikaanse (USA) thriller uit 2002 van Jack Sholder. Met: Harvey Keitel, Ed Quinn, Joey Lauren Adams e.a. Richard Avery is in India É{0wºè¹Ž= ËQ5¡MŸeng DVD today‘Filmmagazine over films die nieuw op dvd verschenen zijn. Vi

 

Kan het zijn dat de info van beide EPG-bronnen is gemerged met corruptie tot gevolg?

 

Of staat deze EPG al fout bij de bron vanwaar de EPG module de info weg haalt?

 

Anyway, ik wilde dit even melden want EPG blijft toch wel een probleem (met de vorige images had ik niet zoveel EPG-problemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 513
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

EPG wordt niet gemerged.

Jammer dat ik niet op tijd ben om deze epg te analyseren, maar ik ben geneigd te zeggen dat het haast wel van de bron moet komen.

Maar zo raar heb ik het nog nooit meegemaakt...

 

Het viel mij gisteravond wel op dat er weer grote problemen waren met de EIT (now next).

De meeste zenders hadden lege eventnamen en beschrijvingen in de EIT, dus als je al wat te zien kreeg, kwam dat uit de MHW epg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een bugje (?) gevonden. Gisteren een aantal nieuwe satellieten handmatig gezocht en opgeslagen op een aantal posities (10e, 16e, 5e, 1w). Nadat ik 16e had toegevoegd, kon ik geen zenders op Astra2 (28,2e) meer zien . Voor de zoekactie wel.

 

Na analyse kwam ik er vandaag achter dat alle entries in satellites.xml vanaf 21e terug naar 10.000mhz, symbolrate 12345 waren. En maar één transponder per satelliet. Ik heb niets anders gebruikt dan het normale "Rotorinstellingen" menu, dus geen settingseditor o.i.d.

 

Ik heb net een backup van satellites.xml teruggezet. Eens kijken wat 'ie nu doet...

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flexmenu heb je in princype niet nodig. Je kun alles en nog meer wat Flexmenu kan ook in een ppanel... De dagelijkse ppanel is hier een voorbeeld van... PPanel is meer flex dan flexmenu(!) Welk flexmenu mis je(?) Misschien is hij simpel voor je om te zetten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb problemen met opstarten van PLi Helenite zonder netwerk verbinding. Normaal(thuis) hangt mijn 7000 aan mijn netwerk, geen probleem. Maar vorige week op de camping zonder netwerk kreeg ik de DB niet opgestart. Blijft hangen Alleen Flash Erase hielp, maar dat is weer lastig om je schotel uit te richten. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag toch hopen dat wanneer de final versie uit komt degenen die de RC hebben draaien m.b.v. een simpele patch o.i.d. naar de final kunnen upgraden toch?

Het zou vervelend zijn om weer te gaan flashen (nou ja in mijn geval dan met allen modificaties etc).

 

Kan iemand van het pli-team iets zeggen over de RC->final upgrade zoals die er straks aan komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik mag toch hopen dat wanneer de final versie uit komt degenen die de RC hebben draaien m.b.v. een simpele patch o.i.d. naar de final kunnen upgraden toch?
Het zou vervelend zijn om weer te gaan flashen (nou ja in mijn geval dan met allen modificaties etc).

Je kunt een tuxbox image eigenlijk niet patchen. Je kunt een update doen op de gewone manier (update via internet, of manueel via root.cramfs).

Ik gooi er op die manier bijna dagelijks een nieuwe versie in, en doe eigenlijk zelden een erase van de config (alleen als daar iets structureels veranderd).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...