Ga naar inhoud


Autoupdate Seca


Gast

Aanbevolen berichten

Via het starterspakket en vele uren toch gelukt om een eigen Eeprom Hex te maken en de benodigde (en niet bij het starterspakket aanwezige!) picx44.hex te proggen en weer beeld op Eurosport! Hoera. De Nowtv files vielen steeds vaker uit dus uit die luie stoel en zelf keys proggen. Viel niet mee maar het resultaat is er.<BR>Het board afgezocht over auto updates maar hierover is niet veel geschreven. Hoe kom je aan een PPUA, is dit uit een originele kaart te lezen (zoals Irdeto)? Hoe werkt dit in combinatie met de Keys 08 en 09? Hoe is dit bv uit gearchiveerde files te lezen? Wie kan mij en ons allen hier verder mee helpen? <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan verschillende editors downloaden van de misc sectie, zoals picbined, die automatisch het soort file gaat detecteren, en dan uitlezen.<P>Maar doe niet te veel moeite. De public PPUA/MK01 werken niet meer. <P>Maar het is een schone studie. suc6<P>groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BigAntony,<P>Dat programma zou ik graag willen gebruiken maar werkt niet meer in de downloadsectie. Kun je me hier verder mee helpen?<BR>Betekend dat we zonder de public PPUA's elke maand de nieuwe keys handmatig moeten bijwerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...