Ga naar inhoud


Skysport?


Gast

Aanbevolen berichten

Op m'n (anologe) instalatie kan ik "Skysport 1,2&3 ontvangen. Ze zijn wel gecodeerd maar de teletext en het geluid is prima.Sky sport schenkt veel aandacht aan de dartsport en dan ben ik al tevreden met alleen het geluid.<BR>Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken op mijn Seca (Pioneer) ontvanger maar daar op kan ik de Sky sport zenders niet vinden. kan iemand mij vertellen hoe dat kan?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sky Sport zendt digitaal niet uit via de Astra 1 satelliet op 19 graden Oost. Je moet daarvoor naar de Astra 2 satelliet op de 28,2 graden Oost.<P>Maar dan krijg je het volgende grotere probleem. Sky zendt in een hele andere coderingsnorm uit dan jouw seca doosje en ook is digitaal het geluid niet meer te ontvangen van de sky zenders.<P>Gelet op het feit dat binnenkort de analoge uitzendingen van Sky zullen stoppen breken er donkere tijden voor je aan. De enige optie om dan nog naar deze zenders te kijken is via een bevriende Engelse relatie aan een digitale skybox te komen en een maandelijks bedrag van ongeveer 100 abogeld te betalen. Je hebt overigens voor die 100 piek wel het allerbeste tv pakket in huis dat er in Europa maar te krijgen is.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...