Gast Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om zelf een skin te maken? Mardi
edje-ken Geplaatst: 30 april 2007 Geplaatst: 30 april 2007 ja dat is mogelijk edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Hey Edje, Kan je mij dan eens op weg helpen? Heb een dream 7025 en op zich vind ik de skin aanwezig wel leuk, maar mijn virneidn kan niet goed de epg lezen doordat die half doorzichtig is. Zou het graag niet doorzichtig willen hebben. Groet
mobieltje Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Citaat: Hey Edje, Kan je mij dan eens op weg helpen? Heb een dream 7025 en op zich vind ik de skin aanwezig wel leuk, maar mijn virneidn kan niet goed de epg lezen doordat die half doorzichtig is. Zou het graag niet doorzichtig willen hebben. Groet Een nieuwe skin daarvoor maken is helemaal niet nodig, gewoon de instelling in het menu wijzigen. ( OSD minder of helemaal niet doorzichtig ) Je geeft niet aan welke images je in de dreambox heb zitten, dus verder kan ik je geen advies geven, bij iedere images zijn de instellingen weer anders. Groetjes, Mobieltje
Gast Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Sorry, had niet aan gedacht om aan te geven welke image ik gebruik. Ik maak nu gebruik van Gemini v2.2 welke lekker loopt op mijn box. Ja er zijn andere skins te selecteren, maar het lijkt mij leuk om eens zelf eentje in elkaar te knutselen. Dus daarom mijn vraag of iemand anders dat ook wel eens gedaan heeft. Groet, mardi
jph Geplaatst: 2 mei 2007 Geplaatst: 2 mei 2007 Der zijn weinig menesen die eraan beginnen maar wanneer je op IHAD kijkt dan zul je zien dat er toch enkelingen zijn die het proberen. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen