Gast Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Uit het bericht van PLi® Helenite begrijp ik dat de PLi Images niet gemaakt zijn om in multiboot te draaien. Ik heb op CF nu wel een versie staan. CF is trouwens een zootje, 3 PLI images gebruiken zo,n 380 Mb. Omdat ik nu wat problemen ervaar, o.a zappen in DreamView, overweeg ik om Helenite in Flash te zetten. Is het een optie om met de backupfunctie van FlashWizard een kopie te maken en deze met FlashWizard in Flash te zetten of voorzien jullie dan problemen?
fbouwman Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Hoezo draait PLi niet in multiboot? Ik heb Hydra in Flash, en zowel Gemini als PLi op USB staan. Draait als een zonnetje. Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 Onafhankelijk van de versie in multiboot, als je een oude image in flash hebt dan start je box met een oude kernel en oude drivers. En dat kan potentieel allerlei drama's tot gevolg hebben, maar dat is zeer afhankelijk van wat je met de box doet. Het kan dus varieren van 'draaien als een zonnetje' tot 'crashed elke minuut'. Vandaar dat het advies vaak is om een recente CVS in flash te zetten, zodat je op dat vlak recent bezig bent. Maar in jou geval, if it ain't broke...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen