Ga naar inhoud


Te warm terwijl hij op standby staat


mifi

Aanbevolen berichten

Hi all

 

Ik heb nu twee keer de situatie gehad (met firmware versie 1.4) dat bij het aanzetten van de Inverto ik een mededeling kreeg van een te warme harddisk. Daarna linksboven in beeld een waarschuwingstekentje.

 

Maar 's-nachts was de machine gewoon uit geweest en hij voelt ook helemaal koel aan.

 

Het waarschuwingstekentje blijft staan. Ik heb maar even gereboot en toen was het weg.

 

Het is best mogelijk dat de HD aan het begin van de nacht warm is geweest bij het automatisch decoderen, maar dan blijft toch de melding hangen. En bovendien had hij daarvoor de hele avond aan gestaan zonder problemen.

 

Ik vermoed dat de temp in de schijf juist oploopt op het moment dat ik op standby schakel, want dan zal de ventilator wel stil gaan staan terwijl de warmte nog niet allemaal is afgevoerd.

 

Herkennen jullie dit?

 

ciao

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Mifi,

 

Op dit moment staat is Inverto bij de importeur ter reparatie > probleem: melding bij aanzetten dat de HDD niet geformatteerd is! Formatteren lukt daarna echter niet! > is ook ontstaan na dat de Inverto (versie 1.4) s'nachts had gedecodeerd. De volgende dag genoemd probleem. Lijkt erop dat eea. te warm is geweest.

 

Schrale troost, maar je bent dus niet de enige....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...