Ga naar inhoud


HELP AUB!! krijg maar geen contact met programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om een nieuwe bin file in de eeprom van piccard 1 (V1.1) te schrijven.Ik gebruik hiervoor een phoenix programmer(iso smartcard programmer eo.01 met een kristal van 3.5Mhz.)en de uitleg gebruik piccard welke ik op dit board gevonden heb. Ik kan geen verbinding krijgen met de kaart. Ik krijg de foutmelding cannot read data of no connection. Ook gaat het groene controlelichtje op de programmer niet branden. Wat doe ik fout? Wie kan mij de gegevens van de juiste kabel geven (ik gebruik een muis kabel en wat zijn de instellingen van de com poort (bij mij: 9600-8-n-1-Xon/Xof<BR>HELP!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Leonard,<P>Ten eertse zul je naar 6 mHZ moeten, tenminste zo werkt het bij mij. Daarnaast betwijfel ik of een gewone muiskabel wel alle 1 op 1 verbindingen heeft. Check dat eerst even; no connection en geen groen licht kan duiden op geen interne voeding...<P>succes<BR>Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord Bas.<BR>Ik ben nu zover dat ik mijn Phoenix Programmer met Piccard Gold V1.1 aan kan sturen, maar het SECA Start pakket werkt bv. niet. Het programma Picprog.exe werkt bv wel maar ik weet niet welk bestand ik moet schrijven en hoe naar de kaart. Wie kan me hier bij helpen SVP!<BR>Kan ik eens iemand bellen die me kan helpen?<BR>Alvast bedankt,<BR>Leonard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...