jellesbode Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Ik kan de zone kanalen en boomerang alleen ontvangen in de hongaarse taal. Bij de audio knop reageert de ontvanger alleen op hongaars. Bij mijn Maxplus gaat het wel goed. De zenders verwijderd en na opstarten weer laten zoeken helpt niet. Jelles VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
dAF2000 Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 Citaat: Ik kan de zone kanalen en boomerang alleen ontvangen in de hongaarse taal. Bij de audio knop reageert de ontvanger alleen op hongaars. Bij mijn Maxplus gaat het wel goed. De zenders verwijderd en na opstarten weer laten zoeken helpt niet. Jelles En je wilde ze in 't Tsjechisch?
jellesbode Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Geplaatst: 3 mei 2007 Nou leuk om te horen maar begrijp dat toch niet. Engels ben ik in geintresseerd, dat wil maar niet lukken. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
dAF2000 Geplaatst: 3 mei 2007 Geplaatst: 3 mei 2007 De meeste zenders zijn daar Hongaars en Tsjechisch. Maar Boomerang bijvoorbeeld krijg ik hier gewoon in 't Engels. Ik gebruik de Joske settinglijst en ik neem aan dat je UPC Direct op 13 bedoelt.
jellesbode Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Geplaatst: 3 mei 2007 Het gaat mij om de UPC zenders in het Canaaldigtaal family pakket waar Boomerang nu ook in zit VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen