MauriceW Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Hier werkt Sjaakie's plugin helemaal goed. DM7000 Gemini 3.5 The power of dreams...
martjeB Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Niet alle dvd's geven geluid. Ik ben net ook een tijd aan het tobben geweest. Bleek dat mijn AMP niet op auto stond. Nu DVD kijken via AC3, super! Ik heb er hier echter 2 die echt niets aan geluid geven, behalve het reclame intro. Gtz. Martje B
Thomas2000 Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Het geluid werkt nu. AC3trhu in de cfg file stond nog op 1. Wel is het vreemd dat ik alleen in telnet kan opstarten en alleen /hdd/dvd/dvd.ISO Hoe werkt de menu bediening eigelijk, want nu loopt alles door elkaar heen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Goede duidelijke menu bediening mis ik ook nog. Meestal zie je wel iets en kan je er wel uit komen. Maar soms moet het volledig op tast.
Thomas2000 Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Ik zie alles perfect maar ik kan het pijltje niet bedienen. Als ik op ok druk krijg ik het filemenu van de bestandsmodus. Ik denk dat ik even opnieuw een image ga plaatsen, want de var is ook vol gelopen. Wat kan ik van dreamdvd het beste als eerste installeren op een schone image? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
osdebos Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Zonder dat ik bewust wat veranderd heb is bij mij de ondertiteling ineens iets te vroeg. Weet iemand of daaraan iets is in te stellen? Wel een topprogramma hoor!! DM 800 + 7000 + 500S + 500C
Gast Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 @Thomas2000: Omdat je in telnet direct dreamdvd opstart weet enigma dat niet. Enigma pakt de ab signalen op en dreamdvd krijgt niets door. Oplossing is enigma stoppen voordat je dreamdvd start. dAF2000 heeft hierboven uitgelegd hoe je dat doet. Om te weten waarom mijn plugin niet werkt kun je logging van enigma aanzetten en die hier als attachment plaatsen.
Thomas2000 Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Ik vind het wel een hele mooie plugin maar het loopt nog niet lekker op mijn box. Killall enigma werkt niet. Krijg de melding: killall: Could not kill pid '793': No such process Wat gaat er mis? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
martjeB Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Citaat: Zonder dat ik bewust wat veranderd heb is bij mij de ondertiteling ineens iets te vroeg. Weet iemand of daaraan iets is in te stellen? Wel een topprogramma hoor!! Heb ik ook. Op multiboot zowel PLi als Nabilo. Gtz. Martje B
martjeB Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Citaat: Ik vind het wel een hele mooie plugin maar het loopt nog niet lekker op mijn box. Killall enigma werkt niet. Krijg de melding: killall: Could not kill pid '793': No such process Wat gaat er mis? Is dat killall nodig op de 500? Op mijn 7000 gaat alles met de ab. In filemode film starten. MBv de ab door het DVD menu stappen, het PLAYDVD menu doorlopen en lang op de exit toets om de plugin te stoppen. Perfect! Gtz. Martje B
Gast Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Dat is alleen nodig als je dreamdvd vanuit telnet op start. Niet als het via filemode werkt.
Thomas2000 Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Bedankt allemaal maar ik loop een beetje vast. Hoe zou het kunnen dat het niet via filemode werkt? En hoe zet ik de logging aan? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
patje1 Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Mijn bevindingen zover op een dreambox 7020 met de standaard files, Met Pli Helenite, Handmatig installatie, met een dvd structuur op de harde schijf, geen menu bediening mogelijk en subs nog niet gevonden. Is echter wel af te spelen. Met een usb dvd writer, ook geen menu bediening mogelijk maar dvd`s geven hakkelende beelden. Met Gemini 3.5, Alles werkt out of the box, dus Gemini installeren en via de menu knop de boel downloaden en installeren. Menu`s zijn te bedienen en subs en Lang. zijn te selecteren. Inderdaad zijn de subs inverted maar in het download menu staat nog de oude versie dreamdvd 0.50. Nog niet geprobeerd met de nieuwste versie. Met usb writer ook echter hakkelende beelden op een hoop dvd`s maar niet alle(bitrate?). Er is ook een burndvd te vinden op het IHAD forum dus fikken kan ook! met een css file voor protected dvd`s kun je dus ook originele dvd`s bekijken, en een regio code file is er ook te vinden. Patje. Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
sat_swat Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Kan iemand de plugin opnieuw als bijlage uploaden hier,het liefst waar de ondertiteling is bijgewerkt. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
martjeB Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Citaat: Bedankt allemaal maar ik loop een beetje vast. Hoe zou het kunnen dat het niet via filemode werkt? En hoe zet ik de logging aan? Bij mij hielp dat chmod. Is eerder aangegeven Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen