patje1 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Ook hier een async. van de subs! Ze beginnen net iets te vroeg. Ik vraag me af hoe dit is met een ide dvd player. Kan iemand hier iets over zeggen? Patje. Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
martjeB Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Seddi antwoord op ondertiteltiming: Der Untertitel läuft eigentlich sauber vom Timing her ... Nope .. der kommt wann er auf der DVD kommt ... passt bei mir auch soweit, kann man nix dran ändern. Lippensynchronität gibts bei Untertiteln nicht wirklich Kunnen we dus niets aan instellen. (Op IHAD is seddi actief en lopen ook enkele draadjes over deze plugins.) Tevens antwoord hij: Was PCM Unterstützung, direkete Tonspur Anwahl, etc. ... betrifft verweis ich mal auf meine ganzen alten Posts in denen ich geschrieben habe das es "noch" nicht drin ist, sprich es wird kommen. Auch im allerersten Releasepost stand das schon auf der "Wird noch kommen" Liste ... ich kann nur noch nicht versprechen wann Extra taalkeuzeopties e.d. staan dus nog in zijn "to do" lijst. Gtz. Martje B
alejandro Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Het wordt mooier en mooier.! Vastberaden, geen arrogantie!
Thomas2000 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Citaat: Ook hier een async. van de subs! Ze beginnen net iets te vroeg. Ik vraag me af hoe dit is met een ide dvd player. Kan iemand hier iets over zeggen? Patje. Bedoel je een dvd player rechtstreeks aansluiten op de dream? Of die van de pc? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
osdebos Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Citaat: Ik heb het al werkend. Deel de cdrom speler in je pc en maak in de map /hdd/dvd een map 'Speler'. Mount die map aan je speler en als er een dvd in je speler ligt komt ie automatisch in het rijtje te staan. Werkt geweldig! Krijg die map niet aan mijn speler gemount, hoe heb je dat gedaan? thx Oscar DM 800 + 7000 + 500S + 500C
Thomas2000 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 De map /hdd is aan m'n hd (e:) van pc gemount. Op de hd van de pc staat de map e:\dvd\Speler. Deel de speler (in mijn geval f: dus mijn sharename werd 'f'). Dan de map /hdd/dvd/Speler aan 'f' mounten. Mounten doe ik gewoon via CIFS met alleen rw nolock en udp aangevinkt. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
osdebos Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Citaat: De map /hdd is aan m'n hd (e:) van pc gemount. Op de hd van de pc staat de map e:\dvd\Speler. Deel de speler (in mijn geval f: dus mijn sharename werd 'f'). Dan de map /hdd/dvd/Speler aan 'f' mounten. Mounten doe ik gewoon via CIFS met alleen rw nolock en udp aangevinkt. Op mijn pc is mijn hd d: gemount. In de map is d:\dvd\movies staan mijn iso's en dat werkt prima. De speler f: is gedeeld met sharenaam "speler" Wat zijn de instellingen (client/server directory) voor de mount? DM 800 + 7000 + 500S + 500C
M€®LïÑ Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Ik kom er ook niet helemaal uit dat mounten van mijn pc dvd speler. Zou iemand dit dummie proof kunnen uitleggen? Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Thomas2000 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Als volgt: 192.168.2.10 is mijn pc met de speler. f de sharename van de speler. In jouw geval dus speler. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
osdebos Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Thx het werkt perfect. DM 800 + 7000 + 500S + 500C
M€®LïÑ Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 raar hier dus niet kan je username en pasw leeg laten? draai met vista Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
M€®LïÑ Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Nabilo begint nu toch wel problemen te geven met die dvd plugin ineens start nabilo niet meer op.. raar Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Thomas2000 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Citaat: raar hier dus niet kan je username en pasw leeg laten? draai met vista Als je geen wachtwoord in te vullen bij het starten van windows, hoef je dat daar ook niet. Ander gewoon je gebruikersnaam/profielnaam en wachtwoord invullen. Voor Vista zou ik het niet weten, maar wellicht hetzelfde. Citaat: Nabilo begint nu toch wel problemen te geven met die dvd plugin ineens start nabilo niet meer op.. raar Vreemd, ik heb nog geen problemen tegen gekomen. Ik draai v 0.8 maxvar en werkt naar mijn idee pittig vlotter dan Garnet en Flubber die ik hier voor had. Dit dan wel allemaal op de 500. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
patje1 Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Allen, Op IHAD is een nieuwe versie playdvd te vinden, versie 0.55 niet te verstaan. Een aantal bugs zijn er uit, en het is nu mogelijk meerdere iso en of video_ts locaties op te geven m.b.v. een comma. Ik lees echter niets over de subs bug! Patje. Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Gast Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Op mijn PLI Helenite (600 & 7020) werkt de plugin, totdat je een map aanklikt en dan is het beeld even zwart en keer je terug naar het hoofdmenu...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen