Ga naar inhoud


Patchen van de PR-HD1000


paqbro

Aanbevolen berichten

De nieuwe software, die de backdoor van Colibri moet dichten,wordt nu via OTA verstuurd.

 

Het is mogelijk om de receiver te patchen waardoor er waarschijnlijk nooit meer een update wordt ontvangen (op mijn receiver zie ik nu geen update aankondiging meer ).

 

Je kunt tevens kiezen om de kinderbeveiliging uit te schakelen (handig op premiere) of HDCP beveiliging uit op YUV uitgang.

 

Enige nadeel is dat je na het uitschakelen van de receiver via de schakelaar aan de achterkant opnieuw software moet uploaden vanaf je computer, waarna je de receiver weer kunt aanzetten.

 

In de bijlage staat de handleiding (in het Duits)

Hier staan ook links naar software die je nodig hebt.

1362645-Patchen_des_Humax_PR.pdf

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Enige nadeel is dat je na het uitschakelen van de receiver via de schakelaar aan de achterkant opnieuw software moet uploaden vanaf je computer, waarna je de receiver weer kunt aanzetten.


Dat is precies de rede waarom ik hem nog niet gepatchd heb.
Eigenlijk zou dat schoonheidsfoutje nog opgelost moeten worden.

Mvrgr
Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bezig zo een ding zelf in elkaar te knutselen:

Hier

 

Ben van plan,aangezien het er op lijkt dat het opstartprobleempje netjes opgelost is,hem over een week(na vakantie) te patchen.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo,mijn 1000 vandaag ook gepatchd.

Was fluitje van een cent.

Dat scheelt een slok op een borrel:ben nu eindelijk verlost van die domme duitse kinderbeveiliging en van de verplichte humax-updates.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...