Ga naar inhoud


[7000s] Playstation (PS3) en dreambox 7000, wat is mogelijk?


jonas

Aanbevolen berichten

Hi,

ik bezit al enkele weken een PS3, en ben hier zeer tevreden mee.

Op het ogenblijk gebruik ik de PS3 vooral om fotos te bekijken op mijn 50" Pioneer plasma (geboorte twins, dus veel fotos om te laten zien aan familie en buren).

 

Je kunt met de PS3 ook gewoon een (sony?) browser starten en internetten. Dat gaat heel goed.

 

Nu wil ik echter ook mijn dreambox 7000 benaderen, en dat gaat d.m.v. het ip adres in te geven op de browser.

 

Het dreambox interface word dan zichtbaar, en je kunt o.a. de epg bekijken, zenders wisselen, luidsterke instellen etc.

 

Maar ik wil toegang tot de HDD van de Dm7000 hebben, en dat lukt dus o.a. met een FTP proggie, dat natuurlijk niet op de PS3 zit en niet compatibel is.

 

Wie heeft hier al eens mee geexperimenteerd?

 

Wat is er verder nog mogelijk???

 

p.s. ik heb geen Linux geinstalleerd op de ps3, maar ben dat wel binnenkort van plan (proggies liggen klaar).

 

Groeten

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Maar ik wil toegang tot de HDD van de Dm7000 hebben, en dat lukt dus o.a. met een FTP proggie, dat natuurlijk niet op de PS3 zit en niet compatibel is.
ik heb geen Linux geinstalleerd op de ps3, maar ben dat wel binnenkort van plan (proggies liggen klaar).


Ik denk dat het alleen mogelijk zal zijn om je hd te benaderen wanneer je die linuxversie voor de ps3 installeert. Daarin zitten onder andere een ftp programma en ook zal er een mount systeem inzitten om externe mounts te creeeren. Je zal ook kunnen telneetten naar je dm. Zeker installeren die linux.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...