Ga naar inhoud

Laat Stealth (Diablo) updates van Sky Digital door?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals het bericht al aangeeft: heb pas een "Yellow House" kaart gekocht om naar zenders als Channel 4 en Five te kijken. Aanvankelijk lukte dat prima met de Diablo cam en een recente Stealth-versie. Sinds enkele dagen blijft het beeld echter zwart hoewel de kaart op zich herkend wordt. Ik denk dus dat ze geen update heeft meegekregen (was geactiveerd bij aankoop). Kan de Stealth-software dat niet aan en moet ik dus alsnog een Digibox aanschaffen? Wie heeft ervaring met de combinatie Sky/Diablo?

Geplaatst:

Helaas.

Voor de updates heb je nog steeds elke maand de skybox nodig.

Geplaatst:
Citaat:
Zoals het bericht al aangeeft: heb pas een "Yellow House" kaart gekocht om naar zenders als Channel 4 en Five te kijken. Aanvankelijk lukte dat prima met de Diablo cam en een recente Stealth-versie. Sinds enkele dagen blijft het beeld echter zwart hoewel de kaart op zich herkend wordt. Ik denk dus dat ze geen update heeft meegekregen (was geactiveerd bij aankoop). Kan de Stealth-software dat niet aan en moet ik dus alsnog een Digibox aanschaffen? Wie heeft ervaring met de combinatie Sky/Diablo?

Wat voor een ontvanger heb je dan? Mocht CCcam beschikbaar zijn voor jouw ontvanger, dan kun je met behulp van CCcam je updates binnen krijgen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Helaas, CCcam is ook geen oplossing, heb een simpel Echostartje. Heb me dus maar een Digibox aangeschaft, lijkt me wel leuk om daar ook eens mee te experimenteren. Maar de kaart gaat daarna wel terug in de Diablo, leve de vrijheid om zelf kanaalnummers te kiezen :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen