Jump to content

beeld valt weg

Guest

Recommended Posts

Hoi,<P>Ik heb een strong 8000 en af en toe valt het beeld weg (ongeveer 6 seconden). Dit gebeurt met een piccard V2.0, maar ook met mijn origineel en een abo voor Canal +. Ik het getracht de zenders opnieuw te installeren. Na ongeveer 10 minuten schakelde de ontvanger automatisch uit. Ik heb het 3 keer herhaald, tekens hetzelfde resultaat. Dit gebeurde steeds wanneer er 381 kanalen waren gevonden.<BR>Wie heeft dit ook al eens meegemaakt?? Is mijn ontvanger defect??<BR>Graag reactie of een mailtje.<P>alvast bedankt,<P>Johan

hallo johanb9.<BR>Het ligt niet aan de strong 8000.<BR>Maar ik denk dat canal+ iets verkeert heeft,<BR>gestuurt naar de ontvanger. <BR>Hier in de buurt hebben wel tien mensen last,<BR>van dat het beeld weg valt.<BR>Dus gewoon even afwachten!!!!!!!<P> groetjes sat4ever.

Ik heb ook een strong str8000.<BR>En heb ook last van dat het beeld regelmatig weg valt voor een paar seconden.<BR>En ook met een originele Canal+kaart. Dit gebeurd niet met regelmaat.<BR>Het varieert van 10 tot 30 minuten.<BR>Heb de strong helemaal electr. afgezet Het lijkt nu minder voor te komen.<P>Glassbaron. <BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.