Ga naar inhoud


beeld valt weg


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Ik heb een strong 8000 en af en toe valt het beeld weg (ongeveer 6 seconden). Dit gebeurt met een piccard V2.0, maar ook met mijn origineel en een abo voor Canal +. Ik het getracht de zenders opnieuw te installeren. Na ongeveer 10 minuten schakelde de ontvanger automatisch uit. Ik heb het 3 keer herhaald, tekens hetzelfde resultaat. Dit gebeurde steeds wanneer er 381 kanalen waren gevonden.<BR>Wie heeft dit ook al eens meegemaakt?? Is mijn ontvanger defect??<BR>Graag reactie of een mailtje.<P>alvast bedankt,<P>Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo johanb9.<BR>Het ligt niet aan de strong 8000.<BR>Maar ik denk dat canal+ iets verkeert heeft,<BR>gestuurt naar de ontvanger. <BR>Hier in de buurt hebben wel tien mensen last,<BR>van dat het beeld weg valt.<BR>Dus gewoon even afwachten!!!!!!!<P> groetjes sat4ever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een strong str8000.<BR>En heb ook last van dat het beeld regelmatig weg valt voor een paar seconden.<BR>En ook met een originele Canal+kaart. Dit gebeurd niet met regelmaat.<BR>Het varieert van 10 tot 30 minuten.<BR>Heb de strong helemaal electr. afgezet Het lijkt nu minder voor te komen.<P>Glassbaron. <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...