edbe Geplaatst: 26 mei 2007 Geplaatst: 26 mei 2007 hoi DB satters ik heb een vraagje aan jullie, ik ben in bezit van een @sat 9500, wat 5 jaren een goede dienst heeft gedaan, maar nu wat kuren begint te krijgen. ik ben van plan een nieuwe reciever aan te schaffen. ben nu aan het denken aan een Dreambox 500 S. moet gewoon een simpel ontvanger zijn met vele functie's ik wil gewoon mijn huidige opstelling, Visiosat G4 Quadro blijven kunnen ontvangen. wat kunnen jullie mij adviseren ? ---------- @sat 9500 / X-Sat 410 / Visiosat G4 Quadro / 3 x Twin Alps Lnb / 1 x Alps Lnb / CD Familie abbo. / TVV abbo. (binnenkort ?) 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Littlesat Geplaatst: 26 mei 2007 Geplaatst: 26 mei 2007 Dan is de dreambox 500s prima.... als je hem nog kunt krijgen tenminste(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Roodkapke Geplaatst: 26 mei 2007 Geplaatst: 26 mei 2007 Ik zou echt voor de 600 gaan. Die is voor het geld een echte aanrader. Streamen top, goede netwerkperformance, en 1 kanaal opnemen, andere kijken. Naar verluid binnenkort ook timeshiften. En, de 500 is binnenkort niet meer leverbaar. PLinux member
edbe Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Geplaatst: 29 mei 2007 ok, dan ga ik voor de DB 600 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen