Ga naar inhoud

[7025S] Multitenne single EN Astra+Hotbird via Disecq

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik overweeg de aanschaf van een DM7025.

Nu heb ik:

- Een multitenne (astra, astra2, astra3, hotbird)

- Een losse schotel voor astra en een losse schotel voor astra2 die samen aan een disecq hangen.

Ik zou de multitenne aan de ene lnb ingang en die astra1/astra2 aan de andere lnb ingang van de DM7025 willen hangen.

Is het dan mogelijk om te kiezen via welke lnb ingang je kijkt en via welke ingang je iets opneemt? Of maakt de dreambox zelf die keuze?

Met andere woorden: verwacht de dreambox dat er aan beide lnb ingangen precies dezelfde disecq opstelling hangt?

Overigens blijkt een DM7025 in Duitsland veel goedkoper dan in Nederland. Rond de 540 euro voor een DM7025 met 300gb Harddisk ben ik al tegengekomen.

Zijn de Duitse modellen identiek aan de Nederlandse ?

Geplaatst:

Niemand die hier wat over weet?

Ik heb nog wat zitten zoeken. Maar kan hier geen duidelijke informatie over vinden.

Wat Duitsland betreft, lijkt het me dat dit dezelfde versie betreft, voor zover ik alles heb kunnen vergelijken.

Iemand?

Geplaatst:

Wat het duitse gebuern betreft kan ik beamen , ik heb hem daar ook online gekocht

en is krak hetzelfde als hier enkel moet je kijken wat de garantie betreft (webwinkel meestal niet zo handig als een echte winkel waar je kan gaan zagen)

en zover ik er iets van kan kan je op je tuners verschillende instelling zetten maar meer weet ik er niet van.

mvg

Kefje

Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD

Dreambox 500s Gemini

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen