salem999 Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 hoi, als een kanaal stuurt een ondertitls bvb apart van de film, hoe kan ik de ondertitel zien,waar moet ik drukken??? ook geldt dat voor de DB7025 ? hartelijk dank salem
Menno Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Hi, Voor de 500 kun je de plugin GSub gebruiken. En voor de 7025 de plugin 2Sub. Zijn van de zelfde maker, en geven de DVB Ondertitels op je scherm. Als er geen DVB Ondertitels beschikbaar zijn, maar wel Teletext ondertitels geeft ie die weer. Meeste images hebben deze plugin onder het addon menu zitten. Na instalatie kun je in het menu aangeven welke taal je wilt zien. Suc6 Vu Duo 4K S+C
salem999 Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Geplaatst: 4 juni 2007 1000x bedankt, ik zal kijken en nogmals bedankt.
sattos Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 das mooi,als ik het goed begrijp,dus als je naar een poolse film kijkt kun je gewoon nederlandese ondertiteling opvragen?of begrijp ik het verkeerd, mvg
Binnetie Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 Citaat: das mooi,als ik het goed begrijp,dus als je naar een poolse film kijkt kun je gewoon nederlandese ondertiteling opvragen?of begrijp ik het verkeerd, mvg Dat vraag ik mij ook af... -=Met Een Hamer Past Alles=-
Propaan Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 Citaat: dus als je naar een poolse film kijkt kun je gewoon nederlandese ondertiteling opvragen? Alleen als die via DVB of teletekst meegestuurd wordt. Het hangt heel sterk van het kanaal af in welke taal/talen de ondertitels worden meegestuurd. B.v. BBC1-4/ITV1-4 sturen Engelse ondertitels mee via teletekst pagina 888, en bij het (deels) op Nederland gerichte kanaal ZoneReality kun je volgens mij ook Nederlandse ondertitels via gSub bekijken. DM8000HD~OpenPLi®~Henksat~Archsat DJ85EM~3x Smart Titanium Quad~Alps Quad~4x SatConn 4x1 DiSEqC 2.0~13/19,2/23,5/28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen