Ga naar inhoud

sattos

Leden
  • Aantal items

    1074
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over sattos

  • Titel
    Sat4all Freak

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Om 70 km heen te reizen,en is de vraag of ik ook geholpen word.Ze doen al moeilijk om een factuur aan te passen en naar mij te mailen.Het kost niets! Nadat ik die fiets had ontvangen,had ik gelijk contact met hen opgezocht,om hen te melden dat ik een verkeerde fiets heb ontvangen.Hun antwoord was dat mijn voorkeur fiets niet op voorraad waren(grote leugen).Op hun site was fiets gewoon beschikbaar.Als ik hen vraag dat het niet klopt,geven zij gewoon geen antwoord op mijn vragen. Bij inruilen moest ik €40,- betalen. kom op,ik best
  2. gaat lastig worden,deze webshop is niet aangesloten bij thuiswinkel waarborg
  3. als er geen betonnen dorpel was,dan was dat misschien wel te doen.Maar ik zit ook met een wasmachine,bij 1600 toeren centrifuge staat het huis op instorten
  4. ik heb niet gekregen wat ik besteld heb. zo te lezen beter geen verzekering voor een fiets van €300,-
  5. verschil is ongeveer 2 cm is niet te doen
  6. con je brengt mij op een goede idee ik heb een fiets besteld met 7 versnellingen en ik kreeg een fiets met 6 versnellingen het kan toch niet zo zijn dat in deze tijd een webshop geen aankoopbewijs wil geven ik heb een foto bijgedaan
  7. welke papieren?ik heb niets gekregen.Alleen een factuur per email gekregen waarop de prijs en de naam van de fiets en aantal versnellingen op staan. op de factuur staat ""fiets met 7 versnellingen",maar thuis heb ik een fiets met 6 versnellingen en dat komt niet overeen. al mijn verzekeringen bij *l* ongebracht en ik ben zeer te vrede over,maar deze verzekering vraagt om papieren. wat denken jullie van juridisch loket?iemand ervaring?
  8. verzekering vraagt om juiste aankoopbon alles wat ik in de eerste bericht heb gemeld,kan ik aantonen via fotos en mail berichten tussen webshop te rotterdam en mij.
  9. Hiervoor was ik al bang voor, Ik heb ze per mail al in gebreke gesteld,maar die lui luisteren nergens naar(16 keer gemaild over onjuiste fiets,mand en aankoopbon) Die fiets is al in gebruik,wat ik graag wil is alleen een juiste aankoop bon.
  10. nee,ben niet lid van consumentenbond, maar hoe kan ik die zooi onderdruk zetten om aan mijn aankoopbewijs te komen
  11. oke zal ik ook niet doen,mijn doel is om mensen te waarschuwen om geen zaken te doen met deze webshop oke daar was ik al bang voor,maar hoe kom ik aan een bewijs dat ik die fiets van hen heb gekocht.ik wil die verzekeren
  12. haha deze probleem speelt al jaren
  13. ik zit 2 maanden met een probleem.Op 16 november heb ik via internet een fiets met mandje besteld.De fiets kreeg ik op 30 november zonder mandje thuis geleverd.DE webshop zegt op haar site "voor 1700 bestellen morgen in huis".Ik bijna 14 dagen op moeten wachten na veel bellen waar de fiets bleef. Het gekste is,ik kreeg een andere fiets die €10,- goedkoper is.Nadat ik met die webshop heb gemaild zeiden ze dat ik €40 euro moest betalen zodat die verkeerde fiets opgehaald kon worden.Ik vroeg ook waarom ik verkeerde fiets kreeg, ze zeiden dat de model die ik wilde uit het voorraad is.
  14. ja ik heb het geaccepteerd,maar op zo een moment ga je niet alles na meten.En je staat er ook niet bij stil. Het zijn ook huizen van het jaar 1954, en alles is schots en scheef,zelf plinten kan je niet fatsoenlijk plaatsen omdat de muren niet recht zijn.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.