Dilasso Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Misschien zijn er mensen die hier iets aan hebben. Het samenvoegen van ts-bestanden gaat als volgt, kopieer de ts-bestanden naar de map Document en Settings\gebruikersmap (in mijn geval André) Ga nu naar de opdrachtprompt dat doe je als volgt: klik op Start, programma’s, bureau-accessoires en op Opdrachtpromt, In het zwarte scherm wat dan volgt kun je trouwens ook zien waar de st-bestanden naartoe moeten worden gekopieerd tik nu in: copy /b xxx.ts+xxx.ts.001+xxx.ts.002 (enz, enz) als laatste tik je yyy.ts. xxx = de bestandsnaam en yyy = de nieuwe bestandsnaam (zelf te bepalen) tik nu op enter je ziet een knipperend liggend streepje en verder niets, heb geduld want de ts-bestanden worden nu samen gevoegd en het nieuwe bestand heeft de naam die je voor yyy hebt in gegeven. Maak de om te zetten bestandsnaam zo kort mogelijk en zonder spatie anders wordt ze niet herkend, de uiteindelijke ts-bestand laad ik dan in VideoReDo om af te werken. Deze bewerking heb ik gedaan op een Windows XP Pro kast ik hoop dat het duidelijk is, succes met het samenvoegen. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Satelliet Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Waarom zo omslachtig, Videoredo doet dit op een oogwenk uit zichzelf. Open Videredo, zet *.* in de onderste file balk en je ziet alle ts bestanden staan. Klik deze allemaal aan zoals je een groep files zou kopieren (met de shift toets) klik dan enter en Videoredo vraagt drie mogelijkheden, kies dan voor Joint en het is op 3 tellen geklaard. Zokan je zelfs meerdere verschillende opnamen aaneenrijgen. Vb verschillende afleveringen van een "wordt vervolgd" programma. Ik hoop dat ik het duidelijk omschreven heb. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Dilasso Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Geplaatst: 7 juni 2007 Hallo Satelliet, Bedankt voor de tip ik wist niet dat het zo eenvoudig was met VideoReDo. Groeten. Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Laverda Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Citaat: Hallo Satelliet, Bedankt voor de tip ik wist niet dat het zo eenvoudig was met VideoReDo. Groeten. Dilasso. Als je het met Freeware wilt doen gebruik dan ProjectX (ook NL), daarmee kun je ook samenvoegen en een nieuw ts bestand maken. te vinden op www.oozoon.de uitleg kun je er ook vinden. Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
rai Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 En als laatste, probeer nu eens de complete file terug te zetten op je dreambox.
koekjedebij Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 Citaat: En als laatste, probeer nu eens de complete file terug te zetten op je dreambox. FTP heeft volgens mij een filesize limit van 2Gb (samba ook dacht ik), CIFS kent die limiet niet als ik het goed heb. Maar volgens mij kan het nog veel sneller via de commandline: stel je hebt file1 waarachter je file2 en file3 vast wilt plakken cat file2 >> file1 cat file3 >> file1 In theorie moet dit volgens mij werken (zelf nog niet uitgeprobeerd) mits het filesystem de uiteindelijke filesize ook ondersteunt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen