Ga naar inhoud


[all] diverse vragen voor aankoop dreambox 7025


xidex

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb nu een dreambox 7000 en zit er over te denken om een 7025 aan te schaffen. Ik werk nu met gbox 2.25. Werkt dit net zo goed met de 7025 ? Er zit een dubbele tuner in de 7025 is die net zo goed als van de 7020 ,want die ken ik die heeft mijn broer. Je kunt er ook een kabel tuner bij in plaatsen heb je dan 3 tuners of heb je dan 1 sateliet en 1 kabel tuner.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt dan 1 sat en 1 kabel tuner.

Voor mij is het de eerste dreambox die ik heb en ben er heel tevreden over! Vooral de mogelijkheid om meerdere programma's die gelijktijdig worden uitgezonden op te nemen is hééél handig.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gbox 2.24 werkt beter en is stabieler op een 7025 dan versie 2.25. Helaas moet je ze 2x opstarten om te kunnen opnemen en kijken tegelijk.

 

Nu met CCcam 2.0 in combinatie met Gbox 2.24 is dat geen probleem meer

 

Het grote nadeel van 2.25 is dat je soms beeld hebt en geen geluid en omgekeerd.

Dit heb ik bij de 2.24 nog nooit tegengekomen.

 

 

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...