Ga naar inhoud


c25v61


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi ik wordt zolangzamerhand helemaal gek van<BR>mijn c25v61 van siemens.<BR>Ik heb vorig jaar de simlock eraf gehaald en dat ging goed, maar na een verkeerde language pack is hij zo dood als een pier.<BR>Tot nu toe heb ik alles geprobeerd zonder resultaat.<BR>Ik zoek een werkende oplossing om deze telefoon weer aan de gang te krijgen.<BR>Graag geen opmerkingen van stuur hem maar op, of probeer dit eens ik heb het zelf niet getest. etc...<BR>Ik zoek dus een antwoord die 100% werkt<BR>Wie kan me helpen?<BR>Herbert

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij wil nog wel in de service mode met all25<BR>Ik heb ook de c2r flash files voor versie 61 maar daarmee krijg ik "boot sequence error"<BR>Het probleem is dat de startup codes wegzijn, maar hoe krijg je die er weer in??<BR>Herbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

met all25 help je je v61 omzeep dus niet<BR>doen en kijk uit met de c2r files<BR>er zijn er genoeg in omloop die niet deugen<BR>zelf is het me gelukt met eprom repair van<BR>andromeda met een auto ignition cable.<BR>maar een 100% oplossing is nooit aan te dragen daar de gebruikte hardware bij iedereen<BR>verschillend is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 666Software<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>maar een 100% oplossing is nooit aan te dragen daar de gebruikte hardware bij iedereen verschillend is<HR></BLOCKQUOTE><BR>Hoe bedoel je?<BR>Alle c25 met software versie 61 hebben voor 99% dezelfde hardware.<BR>Maar jou iedee werkt ook niet op de mijne.<P><B>Heeft er iemand anders nog een oplossing die werkt?</B><BR>Groetjes Herbert<p>[ 24-06-2001: Bericht aangepast door: Prutser ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beanz World Bartek is tot versie 53<BR>Werkt niet op mijn software versie mad.gif" border="0 <BR>Bedankt voor het antwoord in iedergeval..<BR>Ik ben bang dat dit een discussie zonder eind gaat worden zoals op vele forums over de siemens met software v61<BR>Volgende week ligt hij in de vuilnisbak, na een half jaar heb ik er genoeg van laugh.gif" border="0 <BR>Groetjes Herbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prutser<BR>De losse onderdelen (accu , display, lader..) leveren meestal nog<BR>genoeg op om een prepaid toestel terug te kopen dus ik zou het niet zonder meer in de vuilnis bak gooien(maar om ff op de vorige topic terug te komen bedoelde ik met hardware<BR>die van de pc dat leverdt nog al eens verschillende resultaten op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...