Ga naar inhoud


NO POWER - Module: Write-Bdm


Gast

Aanbevolen berichten

Tech wrote: Daar dit eigenlijk in het mm9200/9500/9600/9800 forum thuishoort heb ik dit topic verplaatst naar eerder genoemd forum.Dit had ik al eerder willen doen maar is me i.v.m. upc niet eerder gelukt.<P>Begin original message:<P>Ik heb vanmorgen de BDM Module ontvangen en ben meteen begonnen. Vervolgens de MM9500 losgeschroeft en de modem eruit gehaald. Toen de jumper XP06 erop gedaan. Toen de module aangesloten en met een printer-verleng kabel aan de laptop aangesloten. Toen de software gestart en vervolgens krijg ik iedere keer de boven vermelde error. Hoe ik het ook doe, de laptop uit gezet, toen de sateliet, allebij weer aangezet. De kabel van de BDM module omgedraait op de sateliet. Iedere keer dezelfde fout melding. Ik weet dat er kontakt is met de laptop en de sateliet ontvanger want iedere keer al ik op "HIT THIS BUTTON TO CONNECT" druk, gaan de lampjes op de sateliet uit en als ik dan op "OK" click van de foutmelding springen ze weer aan. Wat doe ik fout ??? Graag help van iemand.<p>[This message has been edited by supermod (edited 05-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


draai de kabel nooit om , dit kan je je ontvanger kosten.<BR>je kunt heel eenvoudig meten of die goed zit,druk de kabel op de connector in de mm9500, ga dan meten ten opzichte van de massa op bijv. de tuner en de buitenkant van de printerconnector , als je 0 ohm meet zit de kabel goed.<p>[This message has been edited by Tech (edited 04-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de settings van LPT1 zijn allemaal juist. Ook het fijt dat de lampjes meteen uitgaan bij het klikken op "HIT THIS BUTTON TO CONNECT" bevestigd dat.<BR>Ik ga het volgende (Staat in TIPS & TRICKS in BDM Software) proberen:<BR>1. Take out the 1nF capacitor<BR>2. Solder the 10kohm resistor and to replace it with a 1kohm value<BR>3. Solder a 1kohm resistor of Pin 10 from their printerinterface to the positve pol of the elkos<BR>4. Changethe 74LS76 into 74HC76

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...