Ga naar inhoud


simkaart copy


Gast

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

sorry jongens,maar ik heb een mail gekregen van een satzaak,en daar stond de nieuwste MasterA II programmer en die kan wel wat ik hierboven gezegd heb hoor rolleyes.gif" border="0<BR>Nogmaals mijn excuses als dat niet mocht zijn.<p>[ 17-08-2001: Message edited by: jacko ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

L.s<P>Wat je hier boven beschrijft, kan je net zo éénvoudig met je gsm zelf doen, kopy van sim naar gsm, daarna alles van gsm naar sim. <BR>daarvoor hoef je niet speciaal een cardreader voor te hebben een één op één <BR>copy van een gsm card dat niet altands (non public) zou een mooie boel worden als het echt naar buiten kwam lekker bellen voor wijnig op kosten van de buurman.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo het gaat erom denk ik om een complete <BR>kaart over te zetten met het nummer en alles wat daar bij hoort ! ik zou dat zelf ook handig vinden want heb een vast toestel in de auto en een mobiel dingetje maar moet dan telkens de kaart omzetten en das best lastig , dus zou mooi wezen dat je de complete kaart kunt overzetten dat je je nummer in beide gsm s kunt gebruiken,ja een duo kaart maar dat geld alleen voor een abonnement ik heb daar wel eens naar geinformeerd ! he groetjes jelle !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , het is geen goed idee om 2 sim's met dezelfde msn (=mobile subscriber number= telefoonnummer) te gebruiken frown.gif" border="0 . Het kan misschien wel handig lijken, maar de problemen zijn navenant.... Ten eerste: zgn duo-sims zijn niet gespecifieerd in de ETSI GSM norm.Ten tweede : hier in Belgie zal de grootste operator (de anderen weet ik niet) geen duo-sims meer 'promoten' omwille van de vele problemen... het gsm netwerk zal de oproepen altijd routeren naar het toestel dat éérst aangezet is, maw het tweede toestel kan geen oproepen ontvangen tenzij het eerste toestel uitgezet is en na een wachttijd van ongeveer 10 à 15 seconden (network detach) het tweede toestel aangezet wordt (network attach). Dit alles ook in omgekeerde volgorde. Je kunt je indenken dat deze procedure niet altijd gevolgd word met alle gevolgen vandien....niet bereikbaar, opbellers komen steeds op de voicemail terecht en ...een resem ongelukkige GSM-klanten...<P>Grtz...<P>Alfa One

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je volgt de adviezen op om de een uit tezetten<BR>en vervolgens de andere aan te zetten wat<BR>zeer duidelijk vermeld wordt door de provider<BR>of je koopt gewoon bij iedere nieuwe telefoon<BR>een bijpassende carkit.<P>en het allerbeste is gewoonweg niet meedoen<BR>met de hyp maar de mijne is kleiner,lichter<BR>ja maar ik kan wappen enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...