Ga naar inhoud


[TF5000PVR] i.c.m. smartwi: wie heeft hier ervaring mee?


Jorgen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Toen ik gisteren mijn Aston cam kocht in Arnhem, heb ik me ook even laten informeren over Smartwi in combinatie met mijn 5000PVR + Aston Cam. Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? (De zoekfunctie biedt weinig uitkomst.)

 

Wat ik vooral interessant vind is de (on)mogelijkheid om eventueel 2 clientkaarten in mijn pvr te stoppen. Is het dan zo dat je dan 2 gecodeerde seca kanalen tegelijk kunt decoderen? En dat je PIP perfect werkt? Of gaat deze vlieger niet op?

 

Wat ik in elk geval er mee zou willen bereiken is dat ik op mijn 5000PVR en op een Opentel ontvanger onafhankelijk van elkaar tv kan kijken met 1 abonnement.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb al 1,5 jaar SmartWi in mijn 5500 maar ook in de Dreambox, Humax 5400 en de Humax PVR 8000. Het werkt fantastisch. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik heb de oude kaarten nog, de software heb ik steeds in het kastje geupdated en deze werkt met de laatste versies perfect.

 

Op je 2e vraag: 'of je in een ontvanger 2 kaarten kunt steken' kan ik je zeggen dat het mij niet is gelukt. Misschien kan het met de nieuwe kaarten wel, maar dat weet ik niet.

SmartWi is dus een aanrader, alleen jammer dat de kaarten uit de tuner steken en het klepje niet dicht kan, maar daar ben ik wel aan gewend

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedacht me trouwens vanmiddag dat doordat er zo'n antenneblokje aan de kaart zit, er waarschijnlijk helemaal géén 2 kaarten onder elkaar passen. Ik neem tenminste aan dat ze beide eerst in een CAM gaan en daarna pas in de ontvanger.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dat niet het probleem.

 

Toch goed nieuws voor jou het schijnt nu toch mogelijk te zijn om tegelijkertijd 2 SmartWikaarten te gebruiken

 

 

 

zie http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1207816

 

Citaat:
Citaat:

Heeft dit al iemand getest twee smartwi,s gebruiken een voor tv vlaanderen en een voor canal+ nederland.Heeft dat geen problemen omdat dit op de zelfde freq. werkt.Alvast bedankt.

 

 

 

Is vanaf nu wel mogelijk met een speciale software versie van 1.230 die op een ander kanaal werkt.

 

en

 

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1269420

 

succes

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...