Ga naar inhoud


unlock 3310


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een 3310 geunlockt met nokia allinone version 1.6 geeft aan alles vrij.<BR>maar als ik een dutchtone kaartje gebruik dan geeft hij aan sim kaart niet geaccepteerd<BR>info:3310,telfort,versie 4.35 >dutchtoneprepaid<BR>heeft er iemand een goede raad.<BR>B.V.D.<BR>looney2 shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Looney2<P>Heb je al een andere sim dan DutchTone geprobeerd?<BR>Volgens mij moet je de Telfort 3310 met v4.35 flashen middels de Dejan flasher en een .fls file speciaal voor de telfort...<P>Succes, Sterk<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nee met een gewone datakabel kan dat niet<BR>Je bent een flashkabel nodig die je op de printerpoort aansluit!<BR>Die kabel is ook meeraderig<P>Als je ff een mailtje naar me stuurt kan ik je wel aan die kabels hebben!<BR>Want je kunt ze niet alleen voor je nokia 3310 kopen maar je hebt ze in 1 zet voor alle nokia's dus.<P>Mailadres is<BR>bin.jer@12move.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel degelijk losse kabels te krijgen<BR>voor de 3310 dit is een zo genoemde f/m Bus kabel(Omschakelbaar)de dejan set waar Pietje Puk<BR>opdoelt is niet persee noodzakelijk maar wel<BR>makkelijk als je nog meer typen nokia wilt<BR>gaan unlocken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij laten vertellen door een winkel hier op het internet dat de kabels met f/m aansluiting zogenoemde datakabels zijn waar je alleen maar de telefoonboek kunt aanpassen en wat dingen op de sim maar niet unlocken zeiden ze.<P>Ik heb beide kabels wel thuisliggen en met de gewone datakabel wil het niet en met die andere flashkabel krijg ik het wel aan de praat!<P>En bovendien heeft de flashkabel veel meer aders!<P>Vergeef me als ik verkeerde informatie geef ik heb het ook maar gehoord van een internetshop<p>[ 12-09-2001: Message edited by: Pietje Puk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...