Ga naar inhoud


Simcard clonen


Gast

Aanbevolen berichten

<B>Hier volgen 2 post's uit een newsgroep met wat info m.b.t. het clonen van sim's<BR>probeer en oordeel zelf</B><P><I>For programming the goldwafer with the GSM_SIM.HEX file you<BR>need to use GOLD_PIC.COM from Dejan and a LUDIPIPO type<BR>programmer with ISO smartcard, no other software will<BR>program correctly your goldwafer cause the GSM_SIM.HEX file<BR>has PIC content and EEPROM content into it and GOLD_PIC is<BR>the only soft (as i know) it can read and program it ok.<P>I use this command line to program.<P>C:>GOLD_PIC V C1 T10 GSM_SIM.HEX<P>It programs goldwafer using com 1 with verification.<P>Then you must use the phoenix to enter data in the<BR>programmed goldwafer via F6 key in SIM_SCAN.<P>Have a nice day.<BR><RastaMan><BR></I><P><I><BR>Hello to All!!!<BR> <BR>I use for cloning sim-card two pogramms. First Sim scan v1.10 Dejan for getting Ki (16bite) and IMSI (9bite) and WinExplorer V4.5 for writing dump xxxx.xpl to Gold wafer card with Pic16F84 and EEPROM 24C16. In pic writing file simpic65.hex. This work 100% tested.<P></I>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is er misschien ook iemand die het bovenstaande heeft geprobeerd? Ben nu al een paar dagen aan het klooien om mijn simkaart te clonen, maar ben nog geen stap verder. De beschrijving hierboven is ook erg marginaal.<P>Wie kan mij hierbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg eerst maar dat je simscan te pakken<BR>krijgt en je kaart uitleest maar kijk wel<BR>uit de meeste prepaid kaarten kunnen er niet<BR>tegen als je met ki begint te kloten<P>en die beschrijving hier boven is om aan te <BR>geven welke programma's gebruikt worden en<BR>deze zijn echt niet moeilijk te vinden en<BR>als je ze hebt gevonden dan heb je daar ook<BR>meteen readme files,forums enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simscan heb ik al. (de dejan versie). Als ik simscan de simkaart uit laat lezen, dan loopt de hele boel vast en kan dan vervolgens mijn computer opnieuw opstarten. Ik ga denk ik maar eens windows er op nieuw op zetten. Is ook al weer een tijdje geleden. Misschien dat dat het is.<P>Jullie horen nog van mij. Als het is gelukt, dan maak ik wel even een verslagje.<P>Heeft iemand misschien GOLD_PIC.COM voor mij. Deze heb ik nog niet kunnen vinden.<P>Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo prutsers.<p>Ik ben ook aan het prusten geweest en heb veel verschillende reacties gezien van SIMscan.<p>Op de GEMPLUS kaartjes kan je het wel vergeten. Op een paar simmetjes van KPN (oude/ prepaid /nieuwe) heb ik geen resultaten kunnen boeken.<p>Op een oud abbo kaartje van flippertel had ik meer suc6 (tot dat de hond van de buren zijn tanden in de sim zette mad.gif" border="0 )<p>Het lijkt er dus op dat het programma voor de oudere type kaarten is geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...