Gast Geplaatst: 19 juni 2007 Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Weet iemand hoe ik een in fat32 geformateerde usb stick op een 7000 kan aansluiten.Het probleem nu is dat de 7000 de stick niet ziet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juni 2007 Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Uit een al wat ouder draadje (en het staat ook in de FAQ; welke USB sticks werken): het initiele format is niet belangrijk, maar het moet wel 1 partitie zijn. Groet, Skippy2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 19 juni 2007 Delen Geplaatst: 19 juni 2007 In de box stoppen en dan met FWpro formateren... dat is het makkelijkste(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 juni 2007 Delen Geplaatst: 20 juni 2007 en waar vind ik FWpro? is dit een software die onder windows draait of....?????wordthij dan in fat16 offat32 geformateerd? op het ogenblik is het een stsk van 128mb fat 32 geformateerd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 20 juni 2007 Delen Geplaatst: 20 juni 2007 download als je die stick plaatst en je geeft vervolgens een reboot, wordt ie dan nog steeds niet herkend door je box ? ik formateer mijn (epg)-stick altijd in me PC (fat) en dan douw ik hem in de dreambox, reboot et voila, daar was ie. merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 juni 2007 Delen Geplaatst: 26 juni 2007 de stick is voor de format, in de 7000 gebruikt.Ik heb de stick via pc in fat geformatteerd en nadien in de 7000 gepropt.Vanaf toen werd hij niet meer herkent. Kan het aan de laatst geïnstalleerde pli liggen?Rebooten helpt niet... In de pc wordt de stick perfect herkent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 26 juni 2007 Delen Geplaatst: 26 juni 2007 formateer hem in de box maar met de format ext3 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 juni 2007 Delen Geplaatst: 28 juni 2007 ik weet echt niet hoe dat gaat als de stick in de box niet gezien wordt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 juni 2007 Delen Geplaatst: 29 juni 2007 probleem is opgelost.ik heb via de pc een map (leeg)aangemaakt op het juist ervoor geformateerde fat16 sticky.Toen ik de stick terug in de db propte bleek plots alles in orde...de db herkent nu wel de stick. map eraf...geen herkenning...raar he?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen