Ga naar inhoud


VP2 programmer... Goede keuze ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kwam op een site voor het programmeren van een goldwafer kaart, de VP2 programmer tegen. Ik wil hem gaan gebruiken voor auto-update goldkaart voor Irdeto.<BR>De programmer kost niet al te veel.<P>Is er iemand die ervaring heeft met deze programmer ?<BR>Wat zijn de voor en nadelen ?<P>Groet,<P>Pong<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Pong,ik heb sinds twee maand de vp2 en hij progt als een trein,tot op heden geen nadelen.Voordeel:simpel in gebruik samen met de picprog en winphoenix software.<BR>Ik ben nu aan het uitzoeken hoe het echt allemaal werkt want een paar files op een kaart proggen kan,als ik het kan,iedereen.<P> groetjes goto

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een vp2 en gebuik picprog en piccard2.1 gaat perfect..maar als ik winphoenix pak en de winphoenix loader laad dan wil ik schrijven en bij reset krijg ik al failed.. Moet ik iets doen met een jumper of hoe moet de handle staan??? heb er helaas geen gebruiksaanwijzing bij.. heeft iemand die voor mij of waar kan ik hem vinden...<P>Bij voorbaat dank..<BR>SatJunk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oude versie, waar helaas ook nog geen 24c16 voetje op zit. Maar je kan er wel gewoon een 24c16 op pic/goldcard mee proggen. Verders ben ik zeer tevreden over de vp2. <P>Exposure

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...