Ga naar inhoud


WELKE BESTANDEN MAG JE VERWIJDEREN DB 7025


youngblood

Aanbevolen berichten

welke map mag je verwijderen in db7025 om een image schoon te flashen.

ik heb wat mappen verwijderd en na de flash wil die geen addons downloaden of software update doen heb alle beschikabare image's geprobeerd maar nog geen resultaat .

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik verwijder altijd /etc en /usr

Daarna nieuw flashen.

Werkt bij mij prima.


Als je geen USB of CF gebruikt en dei beide mappen niet op de HDD staan, hoef je die niet in het flash te verwijderen. Dat heeft ook helemaal geen zin want NAND flash wordt toch geheel overschreven.
Op de HDD,CF of USB verwijderen kan wel nuttig zijn.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe plaats je een map terug waar slaat i normaal de downloads op .mijn update's en addons werken niet geeft netwerk fout aan ik heb denk ik var en nog ietsanders verwijderd

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je geen USB of CF gebruikt en dei beide mappen niet op de HDD staan, hoef je die niet in het flash te verwijderen. Dat heeft ook helemaal geen zin want NAND flash wordt toch geheel overschreven.
Op de HDD,CF of USB verwijderen kan wel nuttig zijn. Ron


Dat zóu zo moeten werken, Ron, maar juist van =michel= kreeg ik een tijdje geleden die tip, omdat er na het flashen rest spul van images bleef staan...

Sinds ik voor het flashen, met name bij het wisselen van img bouwer, het zo doe, gaat het prima...
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar hoe plaats je een map terug waar slaat i normaal de downloads op .mijn update's en addons werken niet geeft netwerk fout aan ik heb denk ik var en nog ietsanders verwijderd


Je moet geen mappen terug plaatsen!
Welk img gebruik je?
Gewoon de stroom er af, achterop de 7025 en stroom er weer op met de linker knop ingedrukt. Dan zie je het ip adres en flash je opnieuw.

Settingen niet van een naar ander image overzetten, tenzij het van de zelfde image bouwer is, maar ik gooi er op zijn hoogst een kanalenlijst in terug.
De rest is namelijk niet zo veel werk...
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...