faster Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 hallo Ben op zoek naar de blue movie erotiek zenders . heb al een paar maal mijn topfield gescant , maar kan ze nergens vinden in men zenderlijst . zowel met netwerk aan en zonder netwerk gescant op astra 19.2 hoe kan ik deze zenders toevoegen op mijn topfield TF 5000 pvr dank en groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 als je de frequentie weet moet je even handmatig laten zoeken installatie kanalenzoeken hanmatig dan geef je de ferquentie in dan moet hij het vinden succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
faster Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2007 lukt mij niet , handmatig met de frequentie neemt al de premiere zenders op , behalve de blue movies als ik het niet verkeerd voor heb , maken die deel uit van premiere Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 Is simpeler dan je denkt alleen kijk je er waarschijnlijk over heen. Ga eens naar de zender Erotic ab 18 en druk dan op de audioknop..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
faster Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2007 dank u ,leuke tip , je moet het maar weten lijkt heel simpel dank en groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen