sat_swat Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 Hoe groot is de Flash geheugen van een dreambox 7000 Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop905 Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 32 mb het beste is om er een USB stick bij te zetten (128MB of meer) en er multiboot van te maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sat_swat Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2007 mm ik heb aleen gemini 3.5 erop,nu zeurt mijn dreambox dat ik geen ruimte meer heb.Dus ik denk dat ik erase image moet gebruiken wat denken jullie. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop905 Geplaatst: 23 juni 2007 Delen Geplaatst: 23 juni 2007 kijk hier eens link USB stick kosten niets meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 juni 2007 Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Waarom multiboot, orginele image van de 7000 van DreamMultimedia is al erg oud, daardoor zijn er diverse bestanden (libarys oa) die uit het flash worden gebruikt in multiboot in plaats van die bestanden te pakken in het alternatieve image. Zelf heb ik goede ervaringen met PLi-images die de mogelijkheid bieden om de directory /var te verplaatsen naar een usb geheugen, waarna je geen enkel probleem meer hebt met het geheugen. Weet niet of Gemini ook de mogelijkheid heeft om de /var te verplaatsen naar usb geheugen. Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen