Ptje Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2007 WanWizard, Het probleem is nu weer aanwezig, welke files zou je nodig hebben om wellicht te kunnen zien waar het aan ligt ? Deze opname is de laatste geweest. Mini's First Time - De manipulatieve, door seks geobsedeerde tiener Nikki probeert haar stiefvader Martin tegen haar altijd feestende moeder op te zetten doohem te verleiden. Maar als er een moord wordt gepleegd, wordt de sfeer echt grimmig Zo heet de opname, je kunt je voorstellen, dat dit een beetje te groot is om mee te kunnen verwerken. Nou is dit de ts. name die ik hieronder heb staan, dus snappen die ik niet helemaal waarom hij die in de movie list zo lang wil maken. Film1_2-20_07_2007-18_59-Mini_s_First_Time_-_De_manipulatieve__door_seks_geobsedeerde_tiener_Nikki_p.ts Nu heeft de timer wel die lange naam gekregen. Die is geprogrammeerd vanuit de EPG, dus daar haalt ie die tekst nu ook vandaan. Wat kan ik hier aan doen, om dit probleem te voorkomen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ptje Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2007 Kleine update, Ik heb die laatste lange naam ingekort, door de epg informatie erachter weg te halen en nu is het probleem weer over. De opnames die ondertussen gemaakt zijn, komen wel niet meer terug in die lijst, maar hij word nu wel weer geupdate. Het probleem zit dus gewoon in het feit, dat wanneer je uit de epg programmeerd, hij de epg data achter de naam van de film plakt in de movielist. Zolang die tekst niet te lang is, gaat dat goed, maar is toch een beetje irritant. Het is zelfs zo, dat timers die er al maanden instaan en dagelijks herhaalt worden het ene moment wel epg data erachter hebben staan en dan weer niet. Terwijl die timers niet gewijzigd worden. Je kunt het zelfs zien als je de timer aanmaakt vanuit de epg, dat ie soms er gelijk de epg data achter plakt, maar de bestaande timers staat die data niet in, omdat die op het moment van aanmaken, nog niet beschikbaar was waarschijnlijk. Die komt er dan alsnog tijdens de opname achter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 juli 2007 Delen Geplaatst: 23 juli 2007 We hebben 't punt in onze bugtracker staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen