Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Opwaardeer service KPN

Recommended Posts

Guest

LET OP bij het opwaarderen via KPN met eurocard/mastercard, vaak krijg je te horen "er is een storing, je beltegoed wordt niet opgewaardeerd en het bedrag wordt niet van je creditcard afgeschreven probeer het later opnieuw"<p>Na 4 x geprobeerd op te waarderen voor 50,-- en hetzelfde verhaal "STORING"

heb ik de dag erna ineens 200,-- opgewaardeerd rare gang van zaken bij KPN MOBILE PRE-PAID<p>KPN TELECOM JE REINSTE BROODROOF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest

ze moeten toch op de een of andere manier uit de schulden kunnen komen......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Niet alleen KPN heeft hier last van,

ook Libertel opwaarderen met VISA geeft dit

probleem, je moet na die foutmelding niets doen dan afwachten dan komt je nieuwe beltegoed vanzelf goed.

Ik had hetzelfde, Libertel gebeld en binnen 1 dag beltegoed weer terug en geld op de rekening.

Het is een fout in de software.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy