Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Opwaardeer service KPN

Aanbevolen berichten

Gast

LET OP bij het opwaarderen via KPN met eurocard/mastercard, vaak krijg je te horen "er is een storing, je beltegoed wordt niet opgewaardeerd en het bedrag wordt niet van je creditcard afgeschreven probeer het later opnieuw"<p>Na 4 x geprobeerd op te waarderen voor 50,-- en hetzelfde verhaal "STORING"

heb ik de dag erna ineens 200,-- opgewaardeerd rare gang van zaken bij KPN MOBILE PRE-PAID<p>KPN TELECOM JE REINSTE BROODROOF

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

ze moeten toch op de een of andere manier uit de schulden kunnen komen......

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Niet alleen KPN heeft hier last van,

ook Libertel opwaarderen met VISA geeft dit

probleem, je moet na die foutmelding niets doen dan afwachten dan komt je nieuwe beltegoed vanzelf goed.

Ik had hetzelfde, Libertel gebeld en binnen 1 dag beltegoed weer terug en geld op de rekening.

Het is een fout in de software.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid