Ga naar inhoud


Wat moet ik hier nu weer van denken???


Bink

Aanbevolen berichten

http://inc-trwdata.tripod.com/<p>Hier bieden ze "Free GSM-callingcards" aan...

Ik heb ze gemaild, met de vraag of dat niet heel erg illegaal is... En dit was het antwoord:<p>From: trwdata@ziplip.com <p>Hello, our system is not illegal in your country, what you can do with the card is:<p>- Make unlimited free calls to any destination<p>To program a card I need to know, the network you intend to use with the card.

You can only make calls, but you cannot receive it because these SIM cards does not have a phobe number. The cards usually stop working after 8 months, if it's the case they must be reprogrammed.

For more info you can read the faq on our website, or just email me directly.<p>Thank you.

TRWDATA Inc.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is al vrij lang mogelijk gratis te bellen, maar dit was meestal met een sim adapter en een lose print. Men zal een manier gevonden hebben om dit in een gold card of fun card te stoppen.<p>In aziatisch landen kan je voor weinig een een gestolen gsm kopen met daarin ook een kaart zoals op deze pagina beschreven alleen dan voor een stuk minder geld. Een kennis van mij welke haar ouders daar wonen kwamen met deze informatie.<p>Dus het is blijkbaar mogelijk alleen zijn de prijzen wel erg hoog op deze site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin verhaal zeg, is op een free web hosting site (anoniem). Ga je 250 tot 499 dollar storten. en krijg je (als dat gebeurt) een lege gold, silver of funcard. En weg geld en weg site ;-). Beetje naief als je daarin trapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...