Ga naar inhoud


hoe ,orginele seca kaart vrijschakelen.


phoje

Aanbevolen berichten

Je moet de bitmap van provider 00 19 veranderen in FF FF FF FF FF FF FF FE , die staat nu op 00 00 00 00 00 00 00 04.<BR>De programmer waar dit mee mogelijk is heet Phoenix , het programma wat je nodig hebt heet SCE_SECA_V109.exe , en die is te vinden in de download sectie van sat4all.<BR>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>Als je weet hoe je met deze software moet omgaan is alles mogelijk met je originele MOSC.<BR>PAS OP!!!!!!!! met deze software is je kaart ook in één keer onbruikbaar te maken , bezint eer men begint...................<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Tech:<BR><B>Je moet de bitmap van provider 00 19 veranderen in FF FF FF FF FF FF FF FE , die staat nu op 00 00 00 00 00 00 00 04.<BR>De programmer waar dit mee mogelijk is heet Phoenix , het programma wat je nodig hebt heet SCE_SECA_V109.exe , en die is te vinden in de download sectie van sat4all.<BR>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>Als je weet hoe je met deze software moet omgaan is alles mogelijk met je originele MOSC.<BR>PAS OP!!!!!!!! met deze software is je kaart ook in één keer onbruikbaar te maken , bezint eer men begint...................<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet C+ jouw bitmap weer om naar 04?<BR>Probeeer anders je ppua met 1 te verhogen, dit heeft verder geen invloed op de update's en is zo weer terug te zetten.<BR>@Digitalsat , in de bitmap alles op FF is maximale autorisatie , dus alles.<P>@phoje : Dit heeft geen invloed op de update's.<P>Maar , Pas op wat je doet , je kaart is,zoals eerder gezegd ,zo kapot als je niet weet waar je mee bezig bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet C+ jouw bitmap weer om naar 04?<BR>Probeeer anders je ppua met 1 te verhogen, dit heeft verder geen invloed op de update's en is zo weer terug te zetten.<BR>@Digitalsat , in de bitmap alles op FF is maximale autorisatie , dus alles.<P>@phoje : Dit heeft geen invloed op de update's.<P>Maar , Pas op wat je doet , je kaart is,zoals eerder gezegd ,zo kapot als je niet weet waar je mee bezig bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik niet snap is wat TECH in zijn antwoord schrijft namelijk:<P>Verder heb je nog een proggie nodig wat een MK schrijft voor prov00 , ook die is in de download te vinden en heet MKFindv2.exe .<BR>&<BR>Verander niets aan provider 00 en 01 ,je kaart is zo geschikt als ijskrabber.<P>ik snap dus dat je prov00 moet veranderen maar iets later wordt gezegt verander niets aan prov00<P>groetjes henri<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bitmap van provider 00 19 veanderd.<BR>(dat ging vrij simpel)<BR>ik weet alleen niet hoe ik met MKFindv2.exe een proggie kan schijven voor prov00.<BR>zou iemand zo aardig willen zijn en daar iets meer over vertellen.<P>b.v.d. Henri.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,<BR>mk2 of mk3 schrijft een masterkey 02 naar je kaart.ook bleu 1.1 en de va****ten schrijven een key02.met deze 02 key kan men dan met sce 1.09 of hoger de bitmaps veranderen.<BR>ga naar configuratie in sce en vul daar in F2 en daarnaast de gezochte en geschreven key 02.daarna connect en dan provider.klik op read privider 00-0f als ik mij niet vergis en dan ga je naar canal+.dan kan je de bitmaps veranderen met een e en dan allemaal f'-en.<BR>werkt goed.zet een betaalprovider je kaart steeds terug,steek dan een blokker ertussen en daarvan heb je dan geen last meer.zie andere headers.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>tijdelijk e-mail: mailto:digital_sat_2001@mail.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info "digitalsat" het is me gelukt. <BR>De volgende stap is meerdere providers op m'n originele kaart proggen. Heeft iemand daar begrijpbaare info over?<BR>Het is allemaal wel veel werk, maar het is wel een mooie hobby.<P>Henri.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...