Jump to content

gold

mr_jack

Recommended Posts

Ik heb een gold prog gekocht en een pic kaart<BR>ik heb de keys en nu ?? hoe moet ik verder ik heb een kaart die met de keywissel op zwart ging wat moet ik veranderen om weer beeld te krijgen.<BR>en kan ik met een gold progger ook de orginele c+ kaart veranderen ????

Waf waf....

Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88.

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

Aub lees hier de vele topics die over gold proggen staan met name de laatste tijd is hierover heel veel geschreven.<BR>Het is gewoon doodzonde dat met die info niks wordt gedaan en we elke keer hetzelfde verhaal weer moeten gaan schrijven Beginner of niet.<P>Kom je er na een middag lezen nog niet uit bezoek ons dan maar op de chat.<P>Tip gebruik de search funktie van het board!<BR><P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Waar kan ik het lezen dan ?????<BR>ik bedoel kan een goldprogger de pic kaart <BR>branden of moet er een goldkaart in

Waf waf....

Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88.

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

de gold prog kan pickaarten en goldkaarten proggen maar niet de orginele kaarten.<BR>hierover kan je o.a bij programmeer hardware.<BR>en probeer eens een middagje op dit board ook de andere topics te lezen het is zeer leerzaam.<BR>Ibby

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.