Ga naar inhoud


Beginner vraagt hulp


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Graag leg ik het volgende aan jullie voor:<BR>Voor mij ligt een apparaat waarop GOLD V1.0 staat, hierin past een kaart waarop PICCARD-GOLD V1.1 staat. Erbij hoort een kabeltje om het geheel met de PC (9 pins klein) te verbinden en een voeding.<BR>Met behulp van deze onderdelen is het mogelijk om een satelliet ontvanger (systeem SECA, merk Philips) te manipuleren. Vanuit studie oogpunt ben ik hierin geïnteresseerd. <BR>Echter nog komen de vragen:<BR>- Hoe gaat het beschrijven van zo’n kaart in zijn werk ?<BR>- Welke bestanden heb ik hiervoor nodig en welke bewerkingen moeten deze bestanden ondergaan ?<BR>- Wat zijn crd, hex, bin, key, pic bestanden en wat is de functie hiervan ?<BR>- Welke software wordt hiervoor gebruikt ?<BR>- Welke bewerkingen zijn in welke volgorde nodig ?<BR>- Waar moet ik op letten, Waar kan ik nog meer informatie vinden ? etc<BR>Alle hulp wordt op hoge prijs gesteld, alvast bedankt voor jouw input.<BR>Bert<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aub lees hier de vele topics die over gold proggen staan met name de laatste tijd is hierover heel veel geschreven.<BR>Het is gewoon doodzonde dat met die info niks wordt gedaan en we elke keer hetzelfde verhaal weer moeten gaan schrijven Beginner of niet.<P>Kom je er na een middag lezen nog niet uit bezoek ons dan maar op de chat.<P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...