Jump to content

Beginner vraagt hulp

Guest

Recommended Posts

Hallo,<BR>Graag leg ik het volgende aan jullie voor:<BR>Voor mij ligt een apparaat waarop GOLD V1.0 staat, hierin past een kaart waarop PICCARD-GOLD V1.1 staat. Erbij hoort een kabeltje om het geheel met de PC (9 pins klein) te verbinden en een voeding.<BR>Met behulp van deze onderdelen is het mogelijk om een satelliet ontvanger (systeem SECA, merk Philips) te manipuleren. Vanuit studie oogpunt ben ik hierin geïnteresseerd. <BR>Echter nog komen de vragen:<BR>- Hoe gaat het beschrijven van zo’n kaart in zijn werk ?<BR>- Welke bestanden heb ik hiervoor nodig en welke bewerkingen moeten deze bestanden ondergaan ?<BR>- Wat zijn crd, hex, bin, key, pic bestanden en wat is de functie hiervan ?<BR>- Welke software wordt hiervoor gebruikt ?<BR>- Welke bewerkingen zijn in welke volgorde nodig ?<BR>- Waar moet ik op letten, Waar kan ik nog meer informatie vinden ? etc<BR>Alle hulp wordt op hoge prijs gesteld, alvast bedankt voor jouw input.<BR>Bert<BR>

Aub lees hier de vele topics die over gold proggen staan met name de laatste tijd is hierover heel veel geschreven.<BR>Het is gewoon doodzonde dat met die info niks wordt gedaan en we elke keer hetzelfde verhaal weer moeten gaan schrijven Beginner of niet.<P>Kom je er na een middag lezen nog niet uit bezoek ons dan maar op de chat.<P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.